3

302 39 85
                                    

hwang hyunjin belki birçok kişinin istediği türden birisiydi. fakat onun istediği kişi değil miydi asıl önemli olan?

şu ana kadar birçok sevgilisi olmuştu,, hiçbirisinin onu gerçekten sevdiğini düşünmüyordu. güzelliği dillere destan olan birisiyle konuşurken dikkatinizi çeken, sizi ona çeken şey düşünceleri olmaz. dış görünüşü olurdu. hyunjin de güzelliği yüzünden böyle bir sorunla karşılaşırdı. 

liseye geçtiğinde elde ettiği bilgisayar onun için bir kurtuluştu. kimse onu görmüyordu,, hyunjin kendisi gibiydi. bir mankenden ziyade bir insan. gördüğü bütün mesajlaşma platformlarında üyelik oluşturdu. ana sayfasına çıkan insanlara rastgele şeyler yazıyordu.

korkulacak hiçbir şey yoktu. kim onu tanıyabilirdi ki? eğer önemli olan şey güzel yüzünüzse adınızın pek bir önemi olmazdı. hyunjin de kimsenin onu tanıyamayacağını düşünerek kullanıcı adını adıyla benzer bir şey yapmıştı, havalı çocuk.

~

8 şubat 2016,, çoğu kişinin önemsemediği "rastgele" bir tarih;;

hwang hyunjin bilgisayarının başına geçti. masasındaki aynasına bakıp yüzüne gelen saçlarını iki parmağı ile kulağının arkasına sıkıştırdı. çekmecesinden bir nemlendirici çıkarıp dudaklarına sürdü. işte şimdi hazırdı! 

ana sayfasına düşen ilk kişinin hesabına girdi,, "güzel bir av." diye geçirdi içinden. 

hyunswagjin: 
eli yüzünden büyük olanlar kanser oluyormus.

kimbuseungminya:
olm skdfglbjsvklk jeong bula bula böyle bir nick mi buldun MSÖCVNSVNDKLLSFK of imdat ya 

hyunswagjin :
ne sorun varmıs adımla sorması ayıptır?????
ayrıca dünkü bok kendi nickine bak önce

kimbuseungminya:
adımla gayet uyumlu aslında bakarsan, kim seungmin. kim kelimesini soru oluşturmak için kullandığımız için böyle bir kelime oyunu yapmak istedim. beğenmiyorsanız sol alt köşeden siktir olup gidebilirsiniz.

hyunswagjin : 
abisi yas kac senin laflara bak laflara,, seni serce parmagımla bogarım lan

kimbuseungminya:
aynen jeongin ben de öyle düşünüyordum 1.60 boyunla seni göremiyorum bile ben sklbnefadsklmbds

hyunswagjin :
kardesim iyi de ben 1.74üm

hyunswagjin :
senden 3 tane koysalar ben edemezsin ayrıca .d

kimbuseungminya:

tch tch, yanlış bir düşünce tarzı hiç onaylamıyorum.

hyunswagjin :
her seyi senin onayına bırakacaksak isimiz is yanlız 

kimbuseungminya:
yalnız*
en azından kendi ana dilimi düzgün yazabiliyorum?

hyunswagjin :
of tm kes ya

hyunswagjin :
sıkıldım ben senden

hyunswagjin :
neydi arkadasının adı jeonjun mu ne onun hesabını ver sen bana

kimbuseungminya:
jeongin*
vermem için mantıklı bir sebep sunarsan veririm

hyunswagjin:
h

ic ya,, sıkıldım senden belki arkadasın daha eylencelidir

kimbuseungminya:
eğlence*
arkadaşına genellİkle sAdık birisiyiMdir ama JEONGIN "Genellikle"ye uymak zorunda değil, dfkgnmbefdkçg 

hyunswagjin :
tm güldük eglendik simdi hesabı ver su bebenin.
(görüldü)

lan görüldü atıp durma sikerim seni
(görüldü)

alo birader sadrazamın sol tassagı mısın sen cevapla lan su mesajı
(görüldü)

kimbuseungminya:
söyledim zaten "birader" :)
jeongin'ime mal insanlar ulaşamasın diye hesabını veremem özür dilerim.

hyunswagjin:
mal insan dedigin ben mi oluyorum yoksa jeonjun mu
*mesajınız iletilemedi*

jeongin**
*mesajınız iletilemedi*

~

hyunjin yine engellendiğini fark ederek yazmayı bıraktı. aptal mısın hyunjin? rekor yolunda ilerliyordu. "en fazla engel yiyen kişi" bu konuda kendine o kadar güveniyordu ki bir defter dahi tutuyordu.

sandalyesinde döndü ve defterin yatağının üzerinde olduğunu fark etti. masadaki kalemlikten pembe bir kalem alıp yatağına attı kendini. defteri açıp ilk sayfasına büyük harflerle "JEONJUN" yazdı. sıradaki avını da bulmuştu. en azından adını doğru hatırlasaydı.

bir seri katil edasıyla kurban seçiyordu kendine. eğer arkadaşı bu kadar çabuk pes edip kendisini engellediyse jeonjun -hayır hayır..jeongin onun adı..- daha da hızlı engellerdi, evet hyunjin kesinlikle aptaldı.

şimdi sıra onu engelleyen 87. kişiyi yazmaktaydı. yine çok sevdiği o pembe kalemle "kimbuseungminya" yazdı. hadi ama, pembeyi kim sevmez. hyunjin'in kullanıcı adı saçma değildi. havalıydı ayrıca. herkes bayılırdı eğer görseydi çünkü o hwang hyunjin'di. herkesin yüzü için çıktı- ah pardon.. güzel kalbi için çıktığı çocuk.

yatakta aniden doğruldu. doğrulmasıyla başının dönmesi ve gözlerinin anlık kararması bir oldu. boşuna aptaldı demiyoruz. olacakları bile bile defterine 88. kişiyi yazacak olmanın heyecanıyla insan olduğunu unuttu. kendine minik, ufak bir küfür etti.

"siki kırık. <3"

oruç - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin