on bir

25 4 0
                                    

140221

jeongin'e,
kaç ay olduğunu bile anlayamıyorum artık, o kadar özlüyorum ki seni.

mal gibi yazmayı bıraktım ve senin bu şekil varlığımın önemini anlayabileceğini düşündüm. bunu yaptığım için cezalandırılıyorum sanırım.

bir insan bir insanı bu kadar sever mi ya?

seviyormuş gerçekten.

ölecek gibiy

hyunjin'in son zamanlarda bulunduğu ruh halini kimse anlamıyordu. kendisi de dahil.
jeongin yanında yokken paramparça olacağını düşünmüştü ama bırakın paramparça olmayı çok üzüldüğünü bile söylemek mümkün değildi.

bazen insan sevdikleriyle arasına mesafe koymalıydı. bu, sevgilerinin bitmesine değil onun aksine güçlenmesine sebep olurdu. tabii gerçekten birbirini seven iki kişiyse.

kısa sürede bu kadar bağ kurmaya çalışması saçmalıktan ibaretti. tamamen tesadüfen gördüğü birini yıllarca bekledikten sonra yazmış ve ret cevabı almıştı. almasa dahi hiçbir zaman inanamamıştı sevileceğine. her zaman çok sevilen kişi olmuştu ancak hiçbir şekilde sevildiğini hissedememişti. ne ailesi ne de çevresi tarafından kabul görememişti.
en azından hyunjin'e hissettirilen bu duygulardı.

mükemmel çocuk olarak her şeyi elde edebileceği öğretilmişti ona, peki en çok istediği neden onunla değildi?

çünkü sevmek, değer vermek, yanında tutmak değildi. sevdiğinin yanında durması için onunla bir olmaktı. sevdiği şeyleri sevmek, zarar gördüğünü hissettiği an onu korumaktı. gerekirse bir daha görüşmezdi bile.

hyunjin'e öğretilen buydu. sağlıklı bir ailesi yoktu, aradığı sevgiyi başkalarını çok severek buldu. sevilmiyorsa sevdiğini hissettirecekti. kendisi göremiyorsa sevdiklerine gösterecekti. doğal olarak da jeongin'den daha iyi biri yoktu sevilmek için.

doğru düzgün tanışmamışlardı bile. yapamadıkları şey bu muydu?

düzgünce tanışamadıkları için miydi bu kırıklıkları,

hyunjin, jeongin'e yazmaya karar verdi.

———

hyunswagjin:
sevgililer günümüz kutlu olsun?
(11:47)

iamjeonging:
ciddi misin sen

nicin yazdin?
(13:23)


hyunswagjin:
dayanamadım of ne yapayım

oglum ben seni harbi sevmisim saka gibi
(13:24)

iamjeonging:
HENAQHSKDPQQKZUWLRJW

geri yazacagini hic dusunmemistim

gurur yaparsin diyordum acikcasi

hyunswagjin:
ask olsun beni o kadar zamandır tanıyorsun bir kere bile gurur yaptıgımı gördün mü

BUNU DÜSÜNMEN COK KOMIK😔😔

gurursuzum ben

yazarım

bıkana kadar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

oruç - hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin