Skip time
POV T/J:
Uběhl týden a jsem byla zabalená. Tommy čekal u okna. Přez otevřené okno jsem mu hodila 1 ze 3 kufrů, když jsem mu házela druhej tak do pokoje mi přišel táta.(Ta=tata, To=Tommy, T= T/J)
Ta: ,,T/J CO TO DELÁ-"
T: ,,Pššššššt, mama tě usliší, jedu na týden do ##########(idk kam) za Tommiho kamarádem"
Ta: ,,T/J..."
T: ,, já nechci strávit prázdniny doma s mámou, mám šanci se potkat s jinými lidmi a udělat si více kamarádů"
Ta: ,, Souhlasím, je lepší jet někam pryč než tu zůstat a teď tě mohu i chránit kdyby ti chtěla vlíst do pokoje. Kdyby zjistila že si pryč byl by průser"
T+To: ,,OMG DÍKY"
Ta: ,,V pohodě, ukaž pomůžu z kufry"
Táta vzal poslední kufr a podal ho Tommymu, když Tommy položil kufr tak mě táta popadla dál mě Tommymu do náruče. ,,TATI!!!!!!!!" Zařvala jsem na tátu a on se smál, koukla jsem na Tommyho a on byl jako rajče, podle mě byl naštvaný na to že jsem v jeho náručí, slétla jsem a začala jsem se hrozně smát.
POV Tommy:
Otec T/J mi jen tak dal T/J do náruče a já se začal červenat, idk proč, já ji asi opravdu má rád nebo já nevím. T/J slezla že mě a smála se, já se začal smát taky, vzal jsem kufry a šly jsme s T/J k auty ,,Hej Tommy jsi v poho" řekla T/J ještě se smíchem, asi jsem byl ještě červenej,, j-jo jsem v poho. " Šli jsme k autu mého táty, dal jsem kufry do auta a šli jsme si sednout a dovnitř. Můj táta mi nabydl že budu sedět s ním ve předu, než jsem odpověděl T/J mě objala a řekla ,,Můj!" vím že to myslela ze srandy ale mě to nevadilo.
Skip time protože ano
POV T/J
Dojeli jsme před nějaký dům, byl tam o trochu menší kluk než jsem já s hnědýma vlasama ,,BEE MAAAAAAN"
,,TOMMYYYYYYYY" Navzájem se pozdravili a byly nadšení že se vidí, vylezla jsem z auta, Tubbo ke mě přišel ,,HEJ, PROČ SI VIŠÍ NEŽ JÁ 🤬" Stala jsem a jen jsem se na něj koukala jak s vzteká, šla jsem radši k Tommymu protože jsem se ho trochu bála.Tubbo se uklidnil a řekl ,, Tak ty jsi ta Tommyho "kamarádká" "
Tubbo's pohled:😏
Můj pohled: 🤨 wtf
Tommy's pohled: já tě zabiju TubboŠli jsme do domu a Tommy se zeptal „ Tak, kde bude T/J spát?". Tubbo měl pořád ten stejný pohled a řekl „Nemám už volný pokoj, takže výše spát ve tvém pokoji" já i Tommy jsme zarazily, ale bude to podle mě na pohodu protože jsme kamarádi a nemůže nic zvrhnout (to určitě)
V Tommyho hlavě: No to si děláš p¡čᴗ, jak t mám zvládnout sní v pokoji, to je v háji, beztak ji to v pokoji někdy dojde, jen moje galerie v mobilu je plná jejich fotek (yandere Tommy a ty jeho senpai 😂).{============================}
Sorry že nebyla tak dlouho další kapitola ale byl/byla jsem hrozně líná a ještě k tomu je tu nah0vno signál a tak no a jste se omlouvám že to bylo tak krátký ( ≧Д≦)
{======================}
538 slov
ČTEŠ
|| Kluk Od Vedle || Tommy x T/J ||
FanfictionCo se stane když se přistěhuješ do nového města kam se po za nedlouho přistěhuje i známý streamer se kterým potom chodíš do stejné školy? Tohle je moje ÚPLNĚ PRVNÍ fanfikce, takže nic úžasnýho nečekejte + jsem dizlektyk, dizgrafik a mám AD-HD, takže...