konec

105 5 8
                                    

POV t/j

Uběhly už 4 roky od toho co jsem začala chodit s Tommym a trochu dospěly, ale naše láska se pořád prohlubovala. Bylo nám 21 a před rokem jsme si pronajali společný byt. 

Tommy mě vzal na rande, vždy to od něho bylo tak rostomilé když se snažil udělat krásný večer.

Toto bylo naše 4 výročí a Tommy se už týden předtím choval divně, podle mi něco koupil a nechce abych to našla dřív než mám. Nijak jsem to neřešila a jen se tomu chichotala.

Bylo 20:00 a já a Tommy jsme šli do té nejluxusnější restaurace ve městě, což jsem se i trochu divila ale bylo to opravdu krásné.

Bylo něco kolem 11h večer (píšu to v 23:23 looooool) a chodili jsme po krásném nočním městě, přišli jsme k neuvěřitelně krásnému místu. Obdivovala jsem tu krásu a všimla jsem si že Tommy má něco v ruce, bálo to malé, byla to nějaká krabička, Tommy- si klekl předemě a vyslovil ty nejkrásnější slova na celém světě...

To: t/j, od první chvíle co jsme se potkali, jsem do tebe byl zabouchmutej až po uši a stále jsem. Jsi ta nejlepší, nejúžasnější, nejkrásnější a nejchutnější holka kterou znám a to vím dlouho....

Tommy otevřel krabičku ve které byl nádherný prstýnek

To: T/J vezmeš si mě?

T: T-Tommy, j-já nemám slov, ANO, ANO VEZMU SI TĚ!!!!

Zakřičela jsem z toho já nadšená jsem byla

Bil to ten nejkrásnější den v mém životě.....

Konec

{===============================}
Tak jo děcka, je tu konec této kapitoly a zároveň knihy, jsem ráda že stě si tuto knihu přečetly a uvidíme se u jiné knihy

Čauky

|| Kluk Od Vedle || Tommy x T/J ||Kde žijí příběhy. Začni objevovat