2.Bölüm

19 1 0
                                    

Jungkook

Sabah kalktığımda üzerimde gerginlik vardı, son girdiğimiz dava da bazı sorunlar meydana gelmişti. Bu durum Namjoon ve Yoongi'nin sinirlenmesine neden olmuştu. Seokjin hyung  ise bu işi düzelteceğimle alakalı bana destek çıkıp yanımda olduğunun mesajını vermişti. Bu durum beni hem mutlu edip hem de hırslanmama neden olmuştu. Bugün önemli bir gündü. Namjoon'un sevgilisi Hoseok ve arkadaşları ile dışarıda buluşacaktık. Anladığıma göre Hoseok'un ve arkadaşlarının bu durumdan haberi yoktu. Eğer buluşmaya katılmazsam sonumun ne olacağını az çok tahmin edebiliyorum.Namjoon,böyle konulara gerçekten çok önem veriyor. Ben de ona olan saygımdan bu buluşmaya katılacağım.

İşlerimizde birbirimize yardım etmemizin yanı sıra birbirimize olan dostluğumuzunda getirisi de var. Ama şöyle bir sorun vardı. Hoseok, Namjoon'un ne iş yaptığını bizim neler ile uğraştığımızı bilmiyordu. Namjoon, ona zarar gelmesinden korktuğu ve onu terk edebilceği korkusu ile karşı karşıya kalmak istemediğinden bize de rica da(!) tabi ne kadar rica sayılırsa baya baya tehditler savurarak hiçbir şey söylemememizi söylemişti. Bunları düşünürken şirkete gelmiştim. Şirkette, belgeleri toparlayıp Yoongi'nin odasına girdim. Bu konu hakkında bir daha konuşup delilleri de tekrar gözden geçirdikten sonra buluşma için Namjoon'a mesaj atmıştım. Bir süre sonra konumu bize gönderdi. O sırada Yoongi, Seokjin hyung 'la konuşmuştu ve o buluşma yerine bizden önce varmıştı bile. Arabaya binip konuma doğru gitmeye başladık.
Yoongi 'Ciddi anlamda böyle olaylarda bu kadar meraklı olması aşırı derecede sinirimi bozuyor.'diyerek kafasını onaylamaz anlamında iki yana salladı.

'Katılıyorum. Önceki hayatında kesinlikle kayınvalideydi. Umarım bu merakı yüzünden başına bela açılmaz.' dedim gülerek

Yoongi' Hatırlarsan, Baekhyun'a ,Chanyeol için fikir verdiği zaman Chanyeol baya isyan etmişti.'dedi gülerek o anlar aklıma doluşunca ben de gülmeye başladım.

Chanyeol, neler çekmişti zamanında Tanrı, Seokjin hyungun planlarından korusun. Konuşurken az bir mesafenin kaldığını farketmiştim. Kafe'nin şirketten daha uzakta olacağını düşünmüştüm. Malum Namjoon, Hoseok ile alakalı konularda genelde baya eleyerek tercihler yapıyordu.Ben düşüncelerimle boğuşurken, Yoongi'nin koluma dokunarak bana seslendiğini hissetmemiştim.

'Ayssh! Cidden Jeon, yirmi dakikalık yolda nasıl Ali Rıza Bey gibi hayatını sorguluyorsun anlamıyorum. Millet deliye ben akıllıya hasretim.' diyerek gergin bir şekilde arabanın kapısını çarparak inmişti. Bense ona hak vererek kapının yerinde olmak istemediğim için kafeye girdim. Masalara bakınırken kahverengi, bronz tenli biri dikkatimi çekti. Onun kahverengi gözleri ile gözlerim buluşunca gözlerinde ki o duygu yoğunluğunda kaybolmamı engelleyen bir ses yükseldi.

Seokjin 'Jungkook, heey Jungkook niye ayaktasın hala? Otursana. Aaa! Hiç umursuyor mu!? Bir de sen böyle yakışlıklı birinin seni masasına çağırma fırsatını nasıl duymamazlıktan gelirsin seni saygısız velet.' sonlara doğru çirkefleşen ses ile Yoongi'nin yanına oturdum. Karşımda şaşkınlıkla Seokjin'e bakan kahverengi gözlü çocuğa tekrardan kaydı bakışlarım.

Namjoon, 'Seokjin, genelde böyle biri. İleride ne demek istediğimi daha iyi anlıyacaksınız. Kendisine karşı çok özgüvenli ve kendisini seven biri. O yüzden kafanızda onunla alakalı olumsuz düşünceler oluşsun istemem.' diyerek açıklama yaptı. Anladığım kadarıyla yanında oturan sevimli duran ve kafasını olumlu anlamda sallayan kişi sanırım sevgilisi Hoseok'tu.

Hoseok'un karşısında oturan dolgun dudaklı baby face yüzlü çocuk ise karşılık olarak 'Kendisine olan özgüveni ve sevgisine açıkcası imrendim. Bazen kendi kendime bu cümleleri kursamda bunu böyle ulu orta yerlerde kurmak bence ciddi anlamda takdir edilesi bir durum. Seokjin hyung'u daha yakından tanımak isterim. Bu arada benim ismim Jimin.' dedi bana ve Yoongi'ye bakarak. Jimin'nin bu hareketine kafamı sallayıp tanışma faslına giriştik. Herkes, birbirini yakından tanımak için komik anılarını anlatmaya başlamıştı. Bense Taehyung'la bakışma içerisinde sohbeti fazla umursamıyordum. Gözleri resmen insanı içine çekiyordu.Aramızda ki bu etkileşimin tek taraflı olmadığını anlamamak salaklıktı.

Aramızda ki bu etkileşimin tek taraflı olmadığını anlamamak salaklıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamlaar, umarım iyisinizdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamlaar, umarım iyisinizdir. Bölüm hakkında yorumlarınız bekliyorum💜✨🌸

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni Kendine SaklaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin