Şimdi ilk öncelikle size karakteri tanıtayım
Karakterin ismi:Hikari Tanaka(Siz isterseniz farklı olarak düşünebilirsiniz ben (y/n) yazmaya üşendiğim için isim koydum)Karakterin dış görünüşü:1.60 boyunda (Çünkü Midoriya 1.66 ve kız ondan kısa olcak UwU)Hemen hemen tüm vücudunda sargılar var (Bunu sonra anlarsınız)
Karakterin Özgünlüğü:İstediği kişinin özgünlüğünü çalabilir ama çaldığı kişi özgünlüğünün çalındığını fark etmez. En fazla 100 özgünlük kopyalayabilir. Eğer aynı anda 2 ve ya daha fazla özgünlüğü kullanırsa baygınlık geçirir ve ya başı döner.Baktığı kişinin özgünlüğünü gözüne beş saniye bakarak çalar.
Karakterin Geçmişi:Babası ünlü ve defalarca röportaj alan bir yetimhanenin sahibi.Kendi holdingi var.Kendisi aynı zamanda yapay olarak özgünlük yaratmaya çalışıyor.Tabii ki fazla başarılı olduğu söylenemez.Yetimhane açmasının nedenlerinden biri de bu.Üzerinde
deney yaptığı çocukların çoğu ölmüştür ve bu da babanı (Bir nevi şerfsiz iti) sinirlendirmiştir.Her gün yüzlerce çocuk ölmesine rağmen devam etmiştir.Özgünlüğün çıktığında seni de bu deneylere alet etmiştir.(Her ne kadar istemesek de)Babamız Türk ama annemiz Japon (Because Why Not??) Annemiz başarılı bir holdingin müdürüdür ve abin ve sana yapılanlardan dolayı sen 8 yaşındayken babandan boşanıp,sen ve abinle birlikte Japonya ya taşınmıştır.Yarı Türk yarı Japonuz.Şu anda abimizle kalıyoruz çünkü annemiz genellikle işiyle meşgul oluyor ve onu yormak istemiyorsunuz abinizin de genellikle işi oluyor ve onunla ara sıra görüşebiliyorsunuz.Ama yine de sizinle gerçekten elinden geldiğince ilgilenmeye çalışıyor.Abinizin Özgünlüğü(Daiksuke Tanaka):İnsanların gözüne beş saniye bakarak o kişi için zamanı dondurabilir.
Annemizin Özgünlüğü(Rin Tanaka):Zamanla istediği gibi oynayabilmek.
Ve evt Jinx i kullandım tek mavi saçlı büyük gözüken karakter olarak o geldi aklımaBabamızın Özgünlüğü(Fuijita Katoka):İnsanların özgünlüğüyle oynamak(Mesela özgünlüğünün etkisini azaltabilir,ya da eğer fazla ileri giderse özgünlüğünü kalıcı olarak silebilir.)
Bu arada bahsetneyi unuttum bizim soyadımız annemizden geliyor bu yüzden sorun yok o şerefsizin soyadını taşımıyorsunuz.
Umarım seversiniz diğer bölüme geçebilirsiniz.
Bu arada ben size evi göstermeyi unuttum
Bunu anime odası olarak düşünün ek oda gibi
Bu mutfak ama aşırı zengin mutfağı gibi SKNSKSNAAJNAMANA
Bu da oturma odası
Burası da yatak odası
He bi de yazmayı unuttum ama biz bazen abimizde bazen de kendi evimizde kalıyoruz. Burası bizim evimiz.
Bi de ben sadece kafam estiğinde yazarım bu yüzden yorumlarda anamı korumam gerekmesin.