BÖLÜM 3

38 3 0
                                    

*Sizin gözünüzden*

  Yeni okuluma gitmemin üzerinden yaklaşık 3 ay geçmişti U.A. sınavına girmemize de.
  Açıkçası kopyaladığım özgünlükler güçlü olduğu için geçeceğime inanıyordum.Şu anki sınıfımda dikkatimi çeken pek çok şey olmuştu.Mesela Midoriya nın özgünlüğü yoktu ama aşırı hırslı ve dikkatli bir şekilde dersleri dinliyordu.Ve Bakugou, o da güçlü bir özgünlüğü olmasına rağmen gereksiz sinirli ve agresifti.
  Ve işte o gün gelmişti.Lise tercih günü, açıkçası kimin hangi liseyi seçeceği pek umrunda olmadı.Ama dikkatimi çeken şey Midoriya nın da U.A. lisesine gidecek olmasıydı.Ne de olsa özgünlüğü yoktu ve bu sınav onu zorlandı.Ama kendi kararı istediğini yapar zaten beni de pek alakadar etmiyor.
  Öğretmen sırasıyla lise tercihlerimizi
soruyordu.Sıra bana geldiğinde rahat bir şekilde;

-U.A. Kahramanlık Okulu

Buna herkes şaşırmış gibi duruyordu ama açıkçası pek de umrumda değil. Ben Midoriya nın hangi okulu seçeceğiniz biliyordum zaten sınıftaki tek arkadaşı ben olabilirim.
  Sıra ona geldiğinde kekeleyerek;

-U.A. Kahramanlık Okulu

dedi. Açıkçası hırslı olması tatlı geliyordu bana.Ben bunları düşünürken Bakugou çoktan Midoriya nın yanına gelmiş tehdit ediyordu.

-APTAL DEKU ÖZGÜNLÜKSÜZ BİR ŞEKİLDE NE YAPMAYI DÜŞÜNÜYORSUN!!

-K-Kachhan b-b-ben sadece

  Devamını getiremeden ben ayağa kalkmıştım bile.Herkesin bana baktığına yemin edebilirim.

-Oii Bakugou insanların seçimlerine karışmak sana mı düşüyor

-Sen karışma be özgünlük hırsızı

  Bunu demesi sinirimi bozmuş olacak ki yıllar önce kopyaladığım ateş özgünlüğünü kullanmaya başladım.

-Bakugou eğer Midoriya ya bir kere daha dokunursan senin en az 4 yerini yakarım.Zaten öğretmenimizin zorbalığa karşı pek bilinçli olduğunu söyleyemem.Bu yüzden müdürü çağırmadan azcık kenara kay da Midoriya nın yanına gideyim.

-Tch aptalların hepsi bir arada

  Cidden sinirimi bozuyor bu çocuk.Her neyse öğretmenden izin alsam iyi olacak.

-Hocam revire gidebilir miyiz Midoriya düşerken duvara sürmüştü kolu.

-T-Tabii ki ve Bakugou sen de bir daha bu davranışı yapmamaya özen göster.

  Sınıftan izin almak çıktıktan sonra Midoriya yı revire bırakıp geri geldim.Yine sıkıcı bir günün ardından eve geldim, banyoya girdim ve kedilerimi biraz sevdikten sonra uyudum açıkçası garip bir gündü.

  Eveet aşırı kısa bir bölüm oldu umarım sevmişsindir ama aşırı sıkıcı ilerliyor.Belki biraz daha yazdıktan sonra sıkıcı gelirse yerine reaction kitabı yazarım.Olabildiğince fazla bölüm atmaya çalışıyorum.Size iyi günler

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mha x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin