Mă numesc Lila dar prietenii îmi spun Lil.Am 16 Ani și provin dintr-o familie de bogătași.Părerea mea despre mine..păi sunt cam narcisistă..Am 1,69m, am părul turqoaz(știu e o nebunie,m-am vopsit acum două luni),sunt foarte frumuoasă,drăguță,simpatică,dulce,sensibilă..😘acum să încep..ma spăl pe față.pe ochi,bla bla bla imi fac rutina de zi..Oo nu este 7:55 trebuie să înceapă orele!Școala nu e prea departe dar fac vreo 7 minute așa că sigur o să întârzii!!:(( Valetul meu Christos mă duce in fiecare dimineață la școală.Am ajuns!Fug cât de repede pot prin școală și intru în clasă ca o nebună și alunec pe jos.Fața mea se lipește de parchetul rece.Toată clasa începe să râdâ de mine și când spun țoți mă refer la ...Ray!el este cel mai bun prieten al meu..dar încep să mă înroșesc la față și încep să mă uit urât la el,dar se oprește și îmi face cu ochiul.Ca de fiecare dată prima oră aveam mate(bleah)
*Lil pov*
,,Doamna ,,șopârlă''așa îi spun eu pentru că mereu mă scotea pe mine la exercițiile cele mai grele și să fim sinceri..cui îi place matematica??Doamna ,,șopârlă" are o perspectivă tare ciudata in ciuda faptului ca este diriginta mea spune că extratereștii au să vină și numai cei bogați au să supravețuiască lor..mereu când spune asta se uită ciudat la mine..e nebună de-a binelea''
Domnișoara Lila Smith poți să îmi explici în câteva secunde de ce ai venit așa târziu la ore?La care eu răspund:Nu sunt sigură dar pe drum m-am întâlnit cu extratereștii și m-au adus ei la școală dar pe drum ne-am oprit la un KFC și am mâncat ceva!
Nesimțit-o cum îți permiți să îmi vorbești așa astăzi primești detenție!
Ok.. Spun eu în sec..
Școala se terminase și am mai rămas 2 ore la detenție dar Ray m-a așteptat și am mers împreuna cu el.
*Ray pov*
E cea mai bună prietenă a mea și nu vreau să i se întâmple ceva..o iubesc e sora mea mai mică!
CITEȘTI
Cel mai bun prieten al unei fete
Fanfictionbună,mă cheamă Lila dar prietenii imi spu Lil.. Îl urăsc pe Ray..si când spun i-l urască ma refer ca i-l iubesc..suntem la aceeași scoala.Ba mai mult in aceeași clasa Eu sunt o fata de 16 ani si provin dintr-o familie de bogătași ..nu vă mai spun n...