Capitolu 4(Plimbare,shopping și altele)

117 5 1
                                    

Văd cum razele soarelui îmi pătrund prin camera..și mă trrezesc..îmi fac rutina,mă îmbrac cu o fustă roz care este cu o palmă mai sus de genunchi,un maieu tot roz și teniși mei converse albi.
Poc-poc
Deschid ușa.
Bună dimimeața,frumoasa mea surioară!spune Ray
Bună dimineața!spun eu confuză
Am spus că ne vedem la recepție la 9:30.
Știu,dar am vrut să mâncam împreună..desigur dacă nu te superi..
Desigur ca nu mă supăr..haide!
*Lil pov*
Doamne îi stă așa de bine cu părul într-o parte și cu maieul alb.Fă de ce spui așa, asta este o carte despre cel mai bun prieten al unei fete!revino la text!
Ok
Am plecat jos la restaurant,am mâncat câte ceva și am plecat cu o limuzină..
Ray,vrei să mergi cu mime la coafor?
Da,bună idee.Eu vreau să mă tund și poate îmi schimb și culoarea la păr.
Eu la asta mă gândeam să îmi schimb culoarea la păr Cu turcoazul ăsta îmi stă bine,dar vreau să văd cum îmi stă și cu altă culoare.
Eu zic că îți va sta bine brunetă!
Sigur?ok,am să încerc(Sper să iasă bine dacă nu,îl voi omorî.)
La un coafor,spun eu fericită!
Cum doriți!răspunde cel care conduce.
Am ajuns,Ray!Eu mă duc la fete și tu la băieți!Ne întâlnim în parc fix peste o oră!
Okay.
...
După o oră..merg în parc și îl văd cu o fată care se îmbrățișează.Aww..Ray și-a găsit o iubită..ce frumos..mă apropii la care Ray spune:Bună!Să ți-o prezint pe verisoara mea,Aliss!Aliss ea este Lila dar eu îi spun Lil.Îmi pare bine de cunoștință spune Aliss.Ve-ve-rișoara ta?
Da.. spune el râzând
Îmi pare bine de cunoștință Aliss!spun ei bâlbâindu-mă!
*Lil pov*
Credeam că în sfârșit a găsit oe cineva,dar se pare că m-am înselat..
Doamnee:)))
Aliss locuiește aici în Milano și m-am întâlnit cu ea când veneam înspre parc.Îmi pare bine,ne mai auzim!La revedere,Aliss!spunem amândoi în cor.
...
Acum mergem să ne plimbăm prin centrul Milanuluiși facem.și shopping!Understand?
Da,da,tu ești șefa!
Am luat un taxi și am plecat în centru ne-am plimbat umpic,am mâncat inghețată și acum treceam pe la magazine să cumpărăm câte ceva..în acest timp am văzut un ceas super-mega-ultra-giga frumos.Am fugit și i l-am cumpărat tatălui meu.
Am intrat in magazinul Calvin Klein și Ray și-a cumpărat 2 perechi de blugi,5 tricouri,2 perechi de teniși iar eu 3 rochițe.După am intrat singură la Desigual și mi-am luat o geacă de fâș,un parfum și o pereche de teniși în acest timp Ray s-a dus la Hugo Boss și și-a cumpărat 2 parfumuri,o curea și o geacă de piele neagră.
A fost frumos?
Da..mi-a plăcut la nebunie..
Aaa..am uitata ceva..spun eu speriată
Ce?spune Ray
La mulți ani!am uitat să îți urez La mulți ani,fraierule!
Cum ai putut uita?spune el râzând..doamnee..
Uite cât e ceasul 19:46..am stat mult,ne întoarcem la hotel pentru că în seara asta plecăm la Paris și trebuie să ne facem bagajele.
Chiar..hai să chemăm un taxi..
Așa am și făcut..am ajuns în 10 min înapoi ne-am făcut amândoi bagajele și am.coborât jos cu tot cu valize..si ne-am dus la Restaurant să mâncăm.Eram lihniți..cel puțin eu eram.Am mâncat amândoi spaghetti și la desert o felie de tort.Am urcat cu liftul..era așa de frumos..nu nu.nu am spus-o eu..pfff..
În 20 de minute am ajuns la aeroport..amândoi am adormit pentru putin timp..ne-am cazat  la hotelul din Paris și ne-am trântit în pat..Fiecare în camera lui!
Am luat telefonul si i-am trimis mesaj cu Noapte bună..și am primit și eu de la el..pff..
Am  adormit cu telefonul în mână.

Cel mai bun prieten al unei feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum