Capitolu 3(Weekendul)

124 3 0
                                    

Este ora8:34 și Ray este la mine,mă așteptă jos iar eu mă îmbrac cu un tricou negru,o cămașă roșie cu carouri,o pereche de blugi negri strâmți și teneșii mei albi converse.Îmi prind părul într-o coadă "de cal" și mă duc jos să mănânc micul dejun cu Ray.Pe masă se afla o cutie de cadou(normal ca era pentru Ray).El se uita la cutie dar nu credea că este pentru el.I-am dat cadoul,era surprins.
Uauu Lil,mulțumesc chiar îmi trebuia unul.Mă ia în brațe și mă pupă pe obraz.Știți ce se afla în cutie?Un IPhone 6 pe negru,cu tot cu încărcător,căști si o carcasă pentru băieți. Pe masă se aflau:căpșuni cu ciocolată,clătite cu gem,waffe cu frișcă de căpșuni și brioșe cu vanile și ciocolată.După ce am mâncat pe săturatelea am plecat la aeroport.Pe drum ne-am întâlnit cu tatăl meu,la care el m-a întrebat unde mă duc?
O să lipsesc 2 zile,azi e ziua lui Ray și am hotărât să mergem la Milano și Paris.spun eu încrezătoare.
Bine,tăticule ai grijă și să îmi cumperi și mie un ceas frumos.La revedere și distracție plăcută!
Bine, la revedere mulțumim!
În câteva minute am ajuns la aeroport și am luat avionul.Din Barcelona la Milano facem o oră.
Și cum a început ziua ta Ray?
Foarte bine,mama mia făcut mâncarea mea preferată și mi-a cumpărat niște teniși de la converse pe negru.
Aww, ce frumos!
Am ajuns!spune Ray entuziasmat.
*Ray pov*
Doamnee,nu știu cum să îi mulțumesc Lilei pentru această frumoasă mini-vacanță.Este sora mea din altă mamă!Mereu are grijă de mine și eu de ea.Te iubesc surioara mea și mulțumesc pentru această mini-vacanță
Cea mai mare plăcere,frățiorul meu scump!
...

Ne-am cazat la un un hotel de 5 stele și normal fiecare cu camera lui.Eu stăteam lângă camera unei bătrânici iar din păcate camera lui Ray era în capătul holului..îmi oărea rău pentru câ vreau să stau lângă camera lui.În fine..mă schimb în pijamalele mele pufoase roz și mă duc la Ray să îi urez "Noapte Bună"
Nu îmi era frică să merg pe holul acela lung deoarece erau multe becuri zici că bătea soarele noaptea. :)) Bat la ușă și intru.
Ray se uita la un film de groază,i-am urat Noapte Bună și el mie al fel.
Mâine la ora 9:30 ești jos la recepție.
Am înțeles,pa!
Pa!
Am plecat încetișor în camera mea,m-am pus ușor în pat și am și adormit cu gândul la ziua de mâine..pff..
...

Cel mai bun prieten al unei feteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum