7

93 5 2
                                    

Sabah kalktığımda üzerimde bir ağırlık hissetmiştim. Kahretsin Hyunjin yine üstümdeydi ve şuan üstüme işemek üzereyim.

"Hyunjin çabuk kalk"

Horlamaya devam ediyodu bide öyle bi üstüme çıkmıştı ellerimi oynatamıyorum

"Lan kalk Hyunjin üstüne işemek istemiyorum ilk günden"

Ahh poposu tam mesanemin üstündeydi ve baskı yapıyodu

"Hyunjin lütfen yalvarırım kalk Hyunjin Hyunjin Lan kalksana"

Kalkmayınca ayaklarımla ittirmeye çalıştım ama kalkmıyo ve....

Hyunjin tam kalkarken poposunun üstüne oturdu ve....

Şuan altımda bu ıslaklık var. Sıçmıştım. Koskoca adam altına işemişti. Ve bu Hyunjin yüzünden olmuştu.

Hyunjin

Altımda ki ıslaklıkla gözlerim tam açılmıştı bekle bu ıslaklık ben altıma yapmadım biri oraya suda dökemez.

NEEE FELİXXX

"LAAANN FELİX ALTINA MI JEBFİRNFONSİDNĞCUDNFİRMFİANİZNĞXUEBFJSMXK"

"GÜLME LAN SENİN YÜZÜNDEN İKİ SAAT SENİ KALDIRDIM"

Birazdan gülmekten bağırsaklarım çıkıcaktı.

"Neyse kalkta seni temizleyelim altına işeyen ergen"

"Hyunjin sus yoksa bu eşofmanı ağzına sokarım senin yüzünden oldu kaç kere söylicem öyle yatarsan tabi kalkamam"

"Tamam tamam benim yüzümdendir altına işeyen ergen" derken kafama geçirdi bir tane.

"F-felix s-sen ba-ana mı v-vurdun?" Onunla dalga geçiyodum ve anlamış olmalı ki daha çok vurmaya başladı.

"Ya vurmasana şaka yaptım"

Başımdan tutup hemen beni kendine yapıştırdı.

"Bir daha şaka yapta seni aynı böyle öpim tamam mı"

"Ohooo o zaman be-" sözümü bitirmeden atlamıştı

"Hyunjin" sert bi şekilde söylemişti ama sonra ikimizde gülmeye başladık.

"E hadi kalkta suyun yatağa işlemesin" dedikten sonra hemen yataktan kalktım.

Oda kalktığında direk eşofmanını çıkarttı. Bi şey demedim alışıktım sonuçta ama sevgiliyken ilk defa önümde soyunmuştu ayy neyse birazdan çocuğun üstüne atlicam.

"Hyunjin şunları alsana"

Eşofmanı bana verdi pis şey. Hemen elimle bir sudan geçirip makinaya attım ama çarşaflar büyük olduğu için suya tutamadım direk attım.

"Felix bence duşa girmelisin" "Öyle yapıcam zaten de sende gelsene" öyle dediğimde yüzüm istemsizce kızardı

"Yapma ama ilk defa girmicez hadi"

Kafamı çok hafif tamam anlamında salladım hemen gelip elimden tuttu banyoya götürdü.

Susuyu ayarlamaya çalışıyodu bende o arada üstümü çıkartıyodum hemen alışmıştım zaten dediği gibi ilk değil.

"Felix suyun içine baloncuklar atalım mı?" "Olur hadi getir bide şu ismini unuttum suya atılınca çözülen şeyler varya ondan getir ama bu sefer siyah getir. "Okeydir"

Üstüme bişey almadan direk gittim evde kimse yoktu zaten. Siyahı bulana kadar içim dışına çıktı.

"Felix öyle bir yere koymuşsun ki bulana kadar terledim" güldü sonra sonra hemen elimdekini aldı suya attı baloncuk makinasını da suya koydu.

"İstersen sen git şimdi bende üstümü çıkartıp giricem" hemen suyun için daldım resmen çünkü çok sıcaktı serinlemem lazımdı.

"Hadi gelsene" hemen üstünü çıkarttı oda yanıma geldi. Biraz oyalandık ben yine balonlarla oynadım tabi ama Felix hemen makinayı çıkartmıştı o yüzden çok baloncuk yoktu.

Duştan çıktık Felix hem kendi üstünü giyiyodu hemde benim üstümü giydiriyodu resmen bebek gibi bana bakıyodu ya.

Üstümüzü giydikten sonra saç kurutma makinesini çıkarttı ve saçlarımı kurutmaya başladı.

"Felix saç derimi yakıyosun yeter artık" öyle dedikten sonra kafasını eğilerek önüme getirdi ve dudağıma küçük bi öpücük bıraktı.

dear sweetie'||Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin