Orası Benim Yerim

1.5K 58 7
                                    

Okulun ilk günüydü ama ben o kadar heyecanlı değildim çünkü bu okulda ikinci senem olucaktı.Her zamanki gibi güçlülerin olduğu sınıfa yani G'ye gidicektim.Sınıfıma çıktığımda yeni insanların geldiğini fark ettim.Benim yerime oturmuşlardı yani ilk sıraya.Bende başkalarıyla kaynaşmak için bir kızın yanına oturdum.Kız bana yüksek bir sesle ''Orası dolu! '' dedi.Ben daha ne olup olmadığını anlamadan bir kız geldi ve ''Orası benim yerim.''dedi.Hemen arka sırasına geçtim.Kız''Orasıda çantamın yeri.'' dedi.Köşedeki yerden Korkut Ali''Gel benim yanım boş.''dedi.Bende onun yanına gittim.Derste bana bakıp bakıp gülüsüdüyordu.Bende elime aldığım kağıda ''Neden gülüyorsun.''yazdım.Eline bir kalem alıp''Nasıl gülüyorum?''dedi.''Değişik''dedim.Bana bakıp ufak dozlu bir kahkaha attı.Öğretmende ''Ne gülüyorsunuz,söyleyin bizde gülelim.''dedi ve bizi sınıftan attı.

Korkut Ali bana ''Sana yemek ısmarlaya bilir miyim melez prenses ?''dedi.Bende ona ''Tabiki vampir prens.''dedim.Beraber kantine gittik.O bana ''Bekle ''dedi.Bende ''Tamam''dedim.Döndüğünde sanki kantini almış . Bir sürü çikolata almış.Bende ''Siz yemek yiyebiliyor musunuz?''dedim ve o saf bir şekilde güldü ve ''Bunların hepsinin içinde kan var !''dedi.Elime bir biskrem alarak yudumladım gerçektende içinde kan vardı.Ağızımı tutamayıp ''mmm '' dedim.Yine çok saf bir biçimde gülümsemeye başladı. ''Off Aden yine her şeyi batırdın,yerlerdesin.'' dedim içimden.Fakat yanlışlıkla dışımdan söylemişim.Korkut Ali kocaman bir kahkaha attı ardından da zil çaldı.

''Emre!''diyerek sandalyeden kalktım ve herşey için teşekkür ettim. Korkut Ali benim peşimden gelmiş ama ben duymamıştım.Emreyle buluşacağımız banka oturup beklemeye başladım Korkut Ali bana ''Emre kim?''dedi.Bende ''Kardeşim'' dedim.

Emre'nin iç sesi :

Ablamla buluşacağımız bankın oraya gittim . Fakat ablamın yanında bir erkek vardı.Babamı aradım ve ne yapıcağımı sordum babamda ''Takip et o erkeği araştır.'' dedi. İçimden ''Ablam bunu duysa beni gebertir!'' diye söylendim.Ablam arkasını döndü ve bana baktı . ''Gelsene Emre!'' diye bağırdı. Bende ona ''Geliyorum!'' diye fısıldadım. Ardından ikisinin ortasına oturdum. Ablamın yanındaki çocuk bana dik dik baktı.Aman ne sıcak kanlı.Madem o bana selam vermedi ben ona selam vereyim dedim içimden ve '' Merhaba ben Emre.'' dedim. Oda bana sahte bir gülümseme atarak ''Merhaba bende Korkut Ali .''dedi. Bende ona çok saçma bir espiri yaparak ''Aliyi niye korkutuyoruz ?'' dedim. O gülümseyen yüzü bir anda düştü. Buda beni gülümsetti. Ablam bana aptall dercesine baktı .Bende ona ''Abla neden böyle bana bakıyorsun gözüne birşeymi kaçtı ?'' deyince akşam evde olacakları düşündüm.


Dİğer Bölümleri en kısa zamanda sizlerle buluşturacagım. İnşallah beğenirsiniz.Yazım hataları olabilir kusura bakmayın.Votelerinizi beklerim. Söylemek istediğiniz , olayların nasıl gelişmesi gerektiği hakkında yardım etmek istiyosanız her zaman fikirlerinizi sunabilirsiniz :)

Melez prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin