Kamp

229 14 3
                                    

Adenin gözünden:

  Gerçekten bu kadarmıydı ben ilk defa aşık olmuşken o beni aldatıcakmıydı. Ben onu gerçekten çok sevmiştim bide yüzsüz gibi bu kadarmıydı demesi var dönüp yapıştıracaktım yumruğu görcekti bu kadar olduğunu . Mal yaa.Telefonuma gelen mesaj sesiyle titredim ve gözyaşlarımı sildim. Mesaj Sudedendi (Sudenur kısaltma olsun diye yazdım njcjd ) . ''Nerdesin sen yaa okulda gezi varmış sende geliyon imzan gerekiyor '' yazıyordu mesajında.

    Gönderilen: Pofidik Ayıcık

  Gelmiyom ben geziye falan.İki dakka depresyona sokmuyon beyaa offf

    Gönderen: Pofidik Ayıcık

  Ben seni düşünüyorum manyak. Gülüp eğlendiğini görünce korkutun içine şüphe düşer ve üzülür .Hadi gel kız günü olmuş olur hem. Hemde pariste :D

      Gönderilen : Pofidik Ayıcık

 Tamam geliyom aşkım seni sefiyom :D

      Seviyorum lan ben bu kızı . Her zaman benim yanımda. Hemen hızımı kullanarak eve gittim. Evde Emre yemek yemek için beni bekliyordu. Elime bir poşet kan alarak çantamı hazırlamaya başladım .Kapı çaldı ve kokusundsan gelenin Sude olduğunu anladım. Hemen o da yukarı çıkıpyardım etmeye başladı.Saat 14:30 civarında Sude ile alışverişe çıktık. Sude hemen gözüne kestirdiği bikinileri aldı ve bana bikini bakmaya başladı.Mavi -Beyaz bi bikini seçip üstüme doğru tuttu. Tek kelimeyle harikaydı hemen bikinileri alıp başka bir mağazaya doğru yola çıktık. Belki bir  kaç yarışma yaparız diye büssürü yarım sporcu akleti ve kısa rahat şort aldık. uzun bir alışverişten sonra yemek yedik çünkü kurt tarafım acayip acıkmıştı. Hemen hamburger söyleyerek yemeye başladık . Telefonumu elime alıp hiç mesaj gelmişmi diye baktım. SAatın 20:19 olduğunu görünce Sudeyi uyardım ve kalktık .Sıra Sudenin valizini hazırlamaktaydı. Aldıklarımızı yerleştirip Sdelere gittik ve Sudenin değneyini koyup çıktık.(Sude büyücü eşyalarını kampa gidince ışınlıcak ) uymaya hazırlandık. Ayıcıklı pjamalarımı giyip yatağa atladım. Sudede üstüme uçtu.Evet bildiğiniz üstüme uçtu. Üstüme uçmasıyla yataktan düştüm ve onu gıdıklamaya başladım. Kahkahalarımızın arasından Emrenin sesini duydum ve Emreye baktım off yaa oda geliyodu galia kampa. ''Ben olmadanmı gülüyonuz siz ?'' dedi ve üstümüze atladı .Biraz daha gülüştükten sonra kalktık ve uyuduk yarım bayağı yorulacaktık anlaşılan.

   

Sudenin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sudenin

 MAvi beyazı Adenin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 MAvi beyazı Adenin



                      Uzun bir bölümün ardından tekrar merhabaaa ......


Melez prensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin