41 2 12
                                    

Yazar

"İstemiyorum" Jeongin bağırıyordu. Çünkü o odaya girmeyi istemiyordu. Bahçede jisung ile konuşurken bir anda gelip onu götürmeye çalışmışlardı. O sırada jeongin bağırmaya başlamıştı. Bakıcı konuşmaya başladı;

"Lütfen jeongin bize zorluk çıkartma. Size zarar vermek istemeyiz!" O sırada jeongin düşünmeden cevap verdi;

"Çünkü bize zarar verdiğinizde bay hwang size elektrik veriyor! Ondan korkuyorsunuz-" Sözünü kesen şey bir tokattı.

Tam o sırada hyunjin hastanenin olduğu yere gelmiş ve eşyaları indiriyordu. Hyunjin babasının aksine şiddetten asla hoşlanmazdı. Hemen olaya müdahale etti.

"Lütfen uzaklaşın!"

"A-ama-"

"UZAKLAŞIN DEDİM" O sırada çalışan gelen kişinin bay hwangın oğlu olduğunu anlamıştı. Hemen çekildi. Önünde saygıyla eğildi ve konuşmaya başladı;

"Siz geldiğinize göre bizim gitmemiz lazım. Bay hwangın emri bu efendim"

"Peki, gidebilirsiniz" Minhonun ilgisini bu konuşma değil, siyah saçlı çocuğun yanındaki sincaba benzeyen çocukta oyalandı gözleri. İstemsizce ilgisini çekmişti. Çok fazla ilgisini çekmişti.

Hiç kimse konuşmak için bir atakta bulunmazken hastane kapısından beş çalışan ellerinde valizleriyle çıktıyolardı. Jeongin ve jisungun gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Arkasından gelen seungminin de onlardan bir farkı yok gibiydi.

"Neler oluyor!?" Seungminin sorusuna Changlix çifti gülerken Chris cevap verdi;

"Küçük bir başlangıç yapıyoruz. O kadar." Buna hyunjin gülmüştü fakat başlarına geleceklerden elbette habersizdi.
Sonrasında jeongin onlara odalarını gösterdi. Yeni odalarını gösterdiler. Hyunjinler yerleştikten sonra aşağı ortak alana indiler. Onlardan açıklama isteyen üç genci elbette görmezden gelemezlerdi. Oturdular ve anlatmaya başladılar. Bugün uzun olacaktı.

           ...........

Buralar assiri sıkıcı. Hemen olaylı bölümlere geçmek istiyorum. Bölümler kısa farkındayım janajs. Neys öpüldünüz..

Sadece Bir Hastane {Hyunin} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin