A Végrendelet

4 0 0
                                    

    Thomas halála napján Taemin szinte összetört. A kaszinóba továbbra is jártak a semmire kellő emberek, akiket Taemin mindennap átkozott, mióta kiderítette, hogy az emberek égettek el minden információt a démonokról. Jelenleg összesen egy vigasz volt az életében: a lány a bárból. Nevét még mindig nem tudta, ugyanis akárhányszor próbálta kicsikarni belőle, egyik módszere sem vált be. A napjai nagy részét a bárban töltötte, majd nyitásra visszament a kaszinóba, de mióta Thomas meghalt egyáltalán nem érezte már otthonának a helyet.
    A vámpír a volt nevelő apja irodájában ült, a kanapén, egy üveg whiskyvel. Az utobbi időben igen sokszor kapta magát azon, hogy alkoholt fogyaszt, de nem igazán érdekelte. Gondolataiba merülve kortyolgatta a tömény italt, mikor kopogtak az iroda ajtaján. Taemin egyetlen szót sem szólt, csak hallgatta a rendszeres kopogásokat a falapon. Úgy érezte, hogy talán el is tudna aludni az egyenletesen érkező zajra, mikor az hirtelen megszűnt.
    – Uram! Egy furcsa, öltönyös fickó érkezett és magával akar beszélni. – kiáltotta az őr, hogy Taemin biztosan meghallja szavait, bár vámpírként a suttogást is messziről meghallja.
    – Kísérd elém – mondta Taemin, kicsit hangosabban.
    Az őr elment, majd nem sokára egy másik emberrel jelent meg a folyosón, Taemin tisztán hallotta merre járnak. Az egyiknek a szíve egyenletesen dobogott, valószínűleg az őré, mivel ő tudta, hogy Taemin csak a bűnösöket bünteti. A másik szívverés hol gyorsan, hol lassú volt és ki is hagyott olykor, ennyi pedig elég volt a vámpírnak, hogy tudja: az illető vagy izgatott, vagy retteg. Taemin gonosz mosolyra húzta a száját, a tényre, hogy félnek tőle. Mikor még Thomas élt, nem volt ennyire érezhető, hogy az emberek félnének tőle, de mióta a kaszinó tulajdonosa meghalt, már a Gongra sem volt szükség, ugyanis mikor Taemin belépett a játék terembe mindenki egy emberként hallgatott el. Lehet, hogy a kaszinóról terjedő szóbeszédek és a csúf beceneve, a "Véres Kaszinó" mindehhez hozzájárult, de a vámpírnak nagyon tetszett, a tisztelet amit az emberek mutattak iránta.
    Ismer kopogtak. Az ismeretlen ember szíve majd kiugrott a helyéről, mikor az őr, Taemin válaszát nem várva kinyitotta az ajtót. A férfi bátortalanul belépett az irodába, de senkit nem talált az íróasztalnál.
    – Ki maga? – kérdezte Taemin, a férfi pedig összerezzent, majd megfordult.
    – Én... – kezdte az öltönyös, alacsony ember, miközben valami dokumentum tartót szorongatott. – Thomas Monroe végrendelete miatt jöttem. – mondta sietve és közelebb lépve átnyújtotta a kezében tartott tárgyat.
    Taemin elvette a remegő kezű férfitől, a dokumentum tartót és kinyitotta. A papírokra nézett, de az elsőnek semmi köze nem volt sem Thomasjoz, sem egy végrendelethez. Taemin értetlenül nézett az előtte állő emberre.
    – Azt vissza kellene adnia, aláírva. – tájékoztatta a férfi, aki remegő ujjait tördelte.
    Taemin elvett egy tollat a kis asztalt közepén álló, újrahasznosított ceruzatartóból. Aláírt a papír alján lévő üves vonalra és a férfinek nyújtotta, aki valószínűleg az ijedségtől bemutatkozni is elfelejtett. A férfi elvette a papírt, majd szóra nyitotta a száját, de egy hang se jött ki a torkán. Taemin érdeklődve figyelte.
    – A végrendeletet megtarthatja, csak az volt a feladatom, hogy eljutassam magához, visszaadnia nem kell. – magyarázta idegesen.
    – Akkor elmehet, köszönöm. – felelt Taemin, a férfi meg láthatóan megkönnyebbült.
    – Legyen szép napja uram!
    – Magának is. – szólt Taemin.
    A fickó ki sietett a helyiségből, úgy mintha ott tűz ütött volna ki. Taemin csak mosolygott, nem értette, hogy mégis mitől félt ennyire az öltönyös, hiszen a pletykában az is benne volt, hogy csak azokat büntetik meg, akik el is követtek valamilyen bűnt a kaszinóval szemben.
    Taemin hátradőlt a kanapén, kezében a végrendelettel, amiben annyi állt, hogy Thomas a kaszinót Taeminre hagyta és hogy jelenlegi vagyonának tíz százalékát szüleinek szánja, a többi pedig szintén Taemin, ahogy két autója is. A végrendelet mögött egy lezárt boríték volt, az elején a vámpír nevével. Taemin érdeklődve vette kezébe és nyitotta ki. A boríték egy papírt rejtett amire elhunyt nevelő apja írt egy hosszabb szöveget.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Véres SzerelemWhere stories live. Discover now