Bölüm 2

1.1K 94 102
                                    

Sinir krizi yasarsaniz bizden değil :D nali içerir

Lucy nin gözünden

Odamda kardeslerime sarılıp ağlıyordum . Ablam erza , ikizim juvia ve küçük kardeşim wendy . Teselli dahi edemedikleri belliydi .

"Lucy " dedi erza sakince sirtimi sivazladi ve "biliyorum şimdi zamanı değil fakat dragneel kraliyet ailesi bugün geliyor"

"Gelmeyecegimmm " dedim hepsinin acinasi gözleri üzerimde ydi "siz gidin ben belki gelirim "

" tamam " dediler son kez bana bakıp odayı terk ettiler .

Ayağa kalktım ve aynaya baktım .Bu hale nasıl geldim bilmiyorum yada nasıl çıkacağımı kurtarabilecek kimsem yokken bunun altında nasıl çıkacağım hakkında bir fikrim dahi yok . Derin bir iç çektim ve kapi tıklandı.

"Dragneel kraliyet ailesi nin oğlu prens natsu dragneel sizinle konuşmak istiyorlar " dedi hizmetçim

"Tabi " tekrar kendime baktım ve herseyin yolunda olduğunun farkına varınca natsu içeriye geldi

"Hoşgeldiniz prens " dedim ve egildim o ise bana koşup sarıldı .

"Lucyy" dedi ve beni omuzlarimdan tutup geriye getirdi "inanmıyorum hiç değişmişmemissin "

"Sizde prens " dedim

"Canınız prensescilik oynamak istiyor galiba bayan heartfilia " dedi bende kıkırdadım "sana bir süprizim var " dedi ve elimden çekerek bir bahçeye götürdü.

Gördüğüm şey Strauss kraliyet ailesi nden lisanna nin elinde küçük bir mavi bir kedi tutmasiydi

"Nasıl iki süpriz ha "

" Harika " dedim ve kediye doğru koştum lisanna hafifçe gülümsedi ve kediyi kucağıma verdi

"Onun adı happy " dedi gulumsedim oda gülümsememe cevap verdi. Natsu ya baktım babamlarla konuşuyordu . Onu ne kadar ozledigimi fark ettim . Ve küçükken olan aşkımı . Düşüncelerimi lisanna böldü

" sana harika bir haberim var " gözlerimi ona kitledin çok heyecanlı gözüküyordu." Biz natsu yla nisanliyiz"

Yeni bir bölümle karsinizdayim lütfen beni oldurmeyin begenmeniz dileğiyle :D (lisanna ve natsu korumamiza alınmıştır )

Kraliyet Ailesi (nalu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin