Dzień zaczął się od mocnego huku, który dobiegł dziewczynę z, któregoś pomieszczenia w trzypokojowym mieszkaniu, jeśli tak można w ogóle nazwać melinę, w, której się wychowała. Szybko zerwała się na nogi spychając białą pościel na podłogę. Miała na sobie szare bokserki i zwykłą koszulkę z logiem, któregoś z rockowych zespołów. Ten strój służ jej za piżamę. Otworzyła drzwi sypialni swojej matki, w, której zobaczyła leżącą kobietę. Mięśnie jej zastygły, gdy zobaczyła rozlaną wokół krew. Dłonią podparła głowę matki, z, której ust poczuła woń alkoholu. Miała rozmarzona oczy, które powoli się domykały. Wyglądała jakby czekała na ten moment od dawna.
" Mamo błagam cię!" Krzyczała trzęsąc zwłokami kobiety. "Tak bardzo cię kocham" Dławiła się łzami, a jej nienagannie czyste dłonie, pokryła lepka krew. Głaskała przetłuszczone włosy matki nieświadomie wcierając w nie czerwoną maź. Gdy podniosła wzrok, by zrozumieć, co przed chwilą się stało zauważyła, że okno jej rozbite. Mocniej przycisnęła ciało matki do swojego, żegnając się z nią jednocześnie. W końcu podeszła do miejsca, gdzie szkło było rozsypane i spojrzała na widok rozciągający się za oknem. Zobaczyła drugą szybę tworzącą okno sąsiada, które było otwarte. Wszystko zaczęło do mniej docierać. Ktoś najwyraźniej strzelał z mieszkania naprzeciw. Tylko, kto i jaki miał w tym cel? Jej matka nie była nikim więcej niż osiedlową pijaczką i z pewnością nie miała innego wroga, niż pan Manson ze sklepu monopolowego, któremu wisiała pieniądze. Po jakimś czasie postanowiła zbudować plan na jej przyszłość. Wciąż była niepełnoletnia, więc gdyby policja ją zabrała, pewnie znalazłaby się w domu dziecka.
Spakowała wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy do torby treningowej i plecaka. Gdy zdążyła się przebrać, wybrała numer na policję zgłaszając morderstwo i uciekła z domu. Wiedziała, że choć nigdy nie miała swojego miejsca na Ziemi, to teraz, gdy została już kompletnie sama, musiała je znaleźć.
I jak wam się widzi to opowiadanie? Sam prolog nie pokazuje zbyt wiele, ale mam nadzieję, że It's just my body znajdzie się w waszych bibliotekach i będziecie chętnie komentować oraz głosować.
CZYTASZ
SEX TOY
RomanceCzęsto oceniamy po okładce. Wy pewnie myślicie, że to przepełniona seksem historia. Ale to tylko na pierwszy rzut oka. Czasem ta brutalność jest konsekwęcją miłości, którą chcę Wam tu przedstawić.