რეკომენდაციას ვუწევ ამმმ "ცნობილ" მუსიკას,
ჩემში ყველაფერი იცვლება, შენს თვალებში საკუთარ თავს ვკარგავ
VIDEOCLUB
სასტუმრო ოთახში გავედი და უბრალოდ სავარძელზე მოვთავსდი,არ მესმის ათ წუთში რა უნდა გაგვეგო ერთმანეთზე?..-.ეს უბრალოდ მოხდა არ ინერვიულო,არ ინერვიულო-აი ასე ვაწყნარებ ჩემს თავს ხოლმე,ხოლმე რა უბრალოდ ყოველთვის როდესაც სანერვიულოდ მაქვს საქმე.
გადავწყვიტე წავსულიყავი მუზეუმში,მუზეუმი ეს ჩემი თემაა.ყოველთვის მშობლები განსხვავებულ ბავშვად მთვლიდნენ რადგან უბრალოდ სიცოცხლის აღქმის სხვანაირი სტილი მქონდა.
შევდივარ უზარმაზარ მუზეუმში სადაც პირდაპირი მნიშვნელობით ჰარმონია ასხივებს,ვხედავ იმპრესიონიზმის მხატვრების ნამუშევრებს." ვინსეტ ვან გოგი" ეს ჩემი ჰარმონიიაა ეს ადამიანი,მიყვარს მისი შემოქმედება.ზუსტად ამიტომ ვხედავ თავისუფალ ადგილს სადაც შემიძლია დავჯდე და ვუცქირო,ვან გოგის მზესუმზირას ძალიან ხელოვანია ეს ადამიანი.
ვიკავებ ადგილს და ვხედავ ადამიანს რომელიც,ჩემს გვერდზე ზის,ვხედავ მის ლამაზ პროფილს ის ძალიან მიმზიდველია,მისი შავი ღამესავით ბნელ თვალებს ვხედავ და მიᲩნდება სურვილი რომ Შემომხედოს,ოᲦონ ახლა Შემომხედოს და ყველაფერს ვიზამ,მაგრამ ისევ იგივე მზერიᲗ უყურებს ნახატს ნუᲗუ ასე მოხიბლა იგი.
ვაპირებ გამოვესაუბრო და აი ამ საამისებურ სიᲩუმეს Ჩემი Ჩახლეწილი ხმა არᲦვევს.
-ლამაზია არა?-ვეკიᲗხები მაგრამ ის Თვალსაც არ მაქცევს,ხო აი ასე უბრალოდ იქნებ მონსტრი ვარ რატომ არ მიყურებს?!ნუᲗუ არ ᲨემიᲫლია ვინმე მოვხიბლო?
-ᲨეიᲫლება Თქვენი სახელი ვიკიᲗხო?რა გქვიაᲗ-ის არც კი მიყურებს,კარგი ესეიგი ასე გინდა ᲩემᲗან ᲗამაᲨი,კარგი იყოს ჯანდაბა სულ გამომაᲨტერა ამ სილამაზემ.
ახლა უბრალოდ ვმᲨვიდდები Თავს ვიმᲨვიდებ და არც მე ვაქცევ ყურადᲦებას მაგრამ მის ლამაზ ტუᲩებს ვაᲨტერდები,რა დროსაც "ᲩაიᲦიმა" ხო ᲩაიᲦიმა
მეც ᲦიმილიᲗ ვპასუხობ წინ ვიყურები და ვტკბები ვინსეტის ნამუᲨევარიᲗ.
☆《♡》☆《♡》☆《♡》☆《♡》
VOTE
FOLLOW ME PLS
Love u all
YOU ARE READING
"უცნობის ქრონიკები"
Romance"უცნობის ქრონიკები"_ეს ისტორია ხდება მე-18 საუკუნეში კერძოდ პარიზში,ფრანგებს სამყაროს აღქმის საკმაოდ უცნაური უნარი აქვთ. სწორედ აღქმის ამ თავისებური სტილით ფრანგ მწერლებს ადვილად გამოვარჩევთ დასავლელი მწერლებისგან.