altta bölüm sonu için şarkı bıraktım isterseniz dinliyerek okuyabilirsiniz.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ROMA,İtalya
saat 6 uyandım ve dolabımdan aldığım Broodlo takımını giydim,evden ayrıldım.
arabada;
Vin: La casa de Emilio.[Emilio'nun evine.]
X: Si,Consigliere.{Emredersiniz,Sayın danışman.}
Vincenzo emilio'nun bahçe kapısının önüne geldiğinde emilionun eli silahlı kapı bekçisi şoföru durdu.önce eğildi ve arabanın camından gelenin kim olduğuna baktı.neden geldiklerini sordu.fakat cevap alamayınca sustu ve kapıyı açtı.Emilio'nun üzüm bağı.vincenzo arabadan inip kendinden emin adımlarla emilionun evine yürüdü geldiğinde o pisgoril suratlı sigaracı adam hayvan gibi spaggetti yiyordu.{inşallah boğazında kalır piç}
Emilio:Patronun cenaze gününde neden buradasın?
Vincenzo giydiği takımının düğmesini açtı masay oturdu.elindeki iş çantasının içinden patronun son teklifin yazdığı son model siyah keskin bir yapıya sahip olan mat siyah tableti çıkardı.ve Emilio'ya gösterdi.
Vin:Bu,patronumun son teklifi Emilio.
Emilio:Mezarından yaptığı teklif mi? {çok komik slk ya}hiç ilgilenmiyorum.onu da al defol.
Vin:Üzüm bağını ve konseyi ele geçirmek için Konsey başkanı Carlo'yu öldürmek seninadına bir hataydı Emilio.Fabio onu kardeşi gibi görürdü.
Emilio:Teklif ne olursa olsun kabul etmiyeceğim.
Vin:Sence bu bir teklif mi? bu fabionun kadim dostunu öldüren aşağılık adama gösterdiği son bir merhamet kırıntısı.
emilio o pis ağızını beyaz tertemiz bir peçeteyle silerek
Emilio:Sen buraya anlaşma yapmaya mı geldin yok sa beni tehdit etmeye mi geldin ?
Vin nefes alarak :bunu şimdi imzalarsan hiç bir sıkıntı çıkmayacak.
emilio:DEFOL! ülkene geri dön seni kendini beğenmiş çekik.(ağzını topla lan)devralmak için adil ve dürüst savaştım.cassano ailesin burada hiçbir payı yok siktir git hadi buradan.
o sırada gökyüzünde ilaçlama uçağı sanılan ama benzin akıtan uçak her yeri benzinle yıkıyordu. Vin göz ucuyla farketirmeden uçağa baktıktan sonra emilio'ya pişman olmayacağına emin misin?
EMİLİO o kendini beğenmiş tavrıyla piç kahkahası atıp egolu egolu Pişman olmak mı? benim arakamda LUCİNO ailesi var.savaşa girmekten korakacak değilim.(moruq)
Vin hala sakinliğini ve sabrını koruyarak o özlü sözü hayattaki felsefelerinden birini söyledi ''Pişmanlık hayatta tadabileceğin en büyük acıdır'' .Emilio ben buraya sana kendini affetirme şansını vermeye gelmiştim....savaş başlatmaya değil.
Emilio:Peki,oldu.Arigatou {o japonların salak korelilerin değil işte adam bilmiyo adam cahil}medeniyetsiz çekik seni.
bu son cümle vincenzonun sabrını zorladı ve sinirlenmesine neden oldu ama yüzüne yansıtmadı sadece daha da ciddi bakmaya başladı bakışları herkesi korkutmaya yetecek kadar keskindi.vin çıkardığı tabletini çantasına koydu ve ayağa kalkıp emilionun yanına bir adım attı emilionun adamları rahatsız olup vincenzoya silahlarını doğrulttular fakat vincenzo bir şey yapmadı ve ;Emilio.-bir anda korece konuşmaya başlayarak- halkıma saygısızlık ettin ya bedelini ödeyeceksin ilkel puşt seni.deyip giderken arkasından emilio ona küfür ettiğini anladı fakat dili bilmiyordu fakat bağırarak ; hey! VİNCENZO SEN BANA HAKARET Mİ ETTİN? NE DEDİN?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vincenzo
FanfictionBir mafya ve aynı zaman da danışman olan Büyük italyan mafyanın koreli gözdesi Vincenzo Cassano, Onunla uzun bir öyküsü olacak olan 8 yıl havasını soluduğu İtalya'dan dönecek olan avukat Jin Moon young. Kaderleri hemen onları aynı takside karşılaştı...