5.bölüm

120 5 3
                                    

Momoshiki'nin saldırısından bir hafta sonra

Boruto

Gözlerimi yavaşça açtım ve tekrar ormandaydım ayağa kalktım ve onu aramaya başladım bir kaç dakika sonra onunla en son konuştuğumuz uçurumun kenarına geldim geçen seferki gibi uçurumun kenarında oturuyordu " o kadar uzun zamandır yoksunki uçurumdan atladığında öldüğünü sandım " dedim ve yanına oturdum bana gözünün yanıyla baktı ve gülümsedi bunu görünce "evet bu sefer ne istiyorsun " dedim ve hızla konuya girdim o ise  üzgün bir şekilde " artık başladı " dedi  "nasıl yani " dedim anlamaya çalışarak o ise sargılı ola sağ elimi işaret ederek "avucuna bak " dedi  elimdeki sargıları çıkardım ve avcuma baktım siyah kare şeklinde bir iz vardı  "buda ne böyle " dedim ona bakarak cevap vermesini isteyerek "o  bedenine yapışmış bir parazit " dedi  "parazit mi  sen neden bahsediyors- "  sözümü kesti ve "dikkatli olsan iyi olur artık bu yolun  geri dönüşü  yok herşeyi silip süpürecek olan bir fırtına  başladı " dedi ardından ayağa kalktı ve bana döndü "beni çok iyi dinle asla onların  sözlerine inanmamalısın seni kandırmak için çeşitli yöntemler deniyeceklerdir onları durdurmalısın sevdiklerini korumak için buna mecbursun "  dedi ciddi bir şekilde bense anlamaya çalışarak " onlar mı ? onlarda kim? " dedim " geldiklerinde anlarsın "dedi "peki bunu nasıl yapacağım ?!" dedim o ise ilk önce kafama sonra göğsüme dokundu ve gözümü işaret etti " ilk önce aklın ve kalbinle sonra sana verilen sağ gözündeki anahtar ile" dedi "gözüm mü ?" dedim " evet gözün uyanmış olmalı öyle değilmi " dedi bense evet anlamında kafamı salladım sonra o arkasını döndü ve yürümeye başladı "nereye gidiyorsun" diye sordum "benim buradaki işim bitti gerisi sana kalmış " dedi "peki bir daha görüşecek miyiz ?" dedim onun için endişelenerek  o sadece bana doğru baktı "gerçekten çok yoğun birisin " dedi ve son kez gülümseyerek beyaz bir ışık içinde kayboldu " sanırım bu hayır demek  " doğrusu ona gerçekten alışmıştım "umarım iyi olursun" dedim sonra heryer kararmaya başladı ve yatağımda gözümü açtım  ayağa kalktım ve elimdeki sargıları çıkardım gördüğüm şey yüzünden epey tedirgin oldum çünkü yüramdaki gibi elimde bir iz vardı "sanırım dikkatli olmalıyım " dedim ve  üzerimi değiştirip sasuke-sanla  antrenman yapmak için evden çıktım yolda rüyamda gördüklerimi düşünüyordum bunları sasuke-san anlatmalımıyım diye düşündüm çünkü momoshiki olayından sonra tuhaf bir şey olursa haber vermemi istedi bunları düşünerek antrenman alanına doğru ilerledim vardığımda sasuke-san daha gelmemişti onu beklemeye başladım on dakika sonra hala gelmişti ve aklıma bir şey geldi sasuke-sanla üzerinde çalıştığımız bir yıldırım tarzı teknik doğrusu bunun üzerinde tek başıma çalışmamamı söylemişti ama o bilmezse sorun olmaz herhalde dedim kendi kendime ve mühürleri yapmaya başladım elimde sasuke-sanın chidorisi gibi yıldırımlar oluştu ardından elimi ileri doğru uzattım ve geriye doğru çektim elimdeki Yıldırımlar yaya gerilmiş bir ok gibi uzadı ardından tekniği serbest bıraktım ve yıldırımlar dört metre ilerideki kayaya isabet etti ve  bir ok gibi saplandı hiçbir şey ters gitmedi diye düşünürken kayaya saplanan yıldırım oku bir anda patladı ve kayayı paramparça etti o kadar etkiliydi ki kayanın parçalarından bazıları az kalsın bana isabet ediyordu parçalardan birinin isabet ettiği ağacı görünce "ucuz atlattım"  dedim kendi kendime ardından arkamdan "ucuz felan atlatmadın " diye bir ses duydum sesin sahibinin kim olduğunu anladığım için soğuk soğuk terlemeye başladım sonra elini omzuma koydu ve "ben sana bu tekniği kendi başına kullanma demedim mi " dedi sasuke-san sharinganını aktif  etmiş bir şekilde  " siz ortalarda yoktunuz bende kontrol edebileceğimi düşündüm ve denemek istedim " dedim kendimi savunmaya çalışarak  derin bir nefes aldı ve "eğer o parçalar ağaç yerine sana gelseydi "dedi bense sadece kafamı eğdim ve" özür dilerim"dedim sonra sasuke-san beni baştan aşağı süzdü ve "elindeki sargıları çıkarmışsın" dedi elime bakarak "evet çıkardım "dedim tedirgin bir şekilde gülerek o ise bir ağaçın altına oturdu ve "anlat bakalım babanın bahsettiğini şu göz tam olarak neyin nesi " dedi oturmamı işaret ederek " tam olarak emin değilim sadece tuhaf rüyalar gördükten sonra ortaya çıkmaya başladı " dedim gösterdiği yere oturarak "tam olarak nasıl rüyalar " dedi sorgular bir şekilde "bir ormanda tek başıma olduğum  genellikle orada bendeki göze sahip biriyle konuştuğumuz rüyalar "dedim  "senin gibi mi" diye sordu kafamla onayladım "peki nasıl görünüyordu " diye sordu bense "koyu mavi saçları ve masmavi gözleri vardı üzerinde ise siyah kapşonlu bir palto giyiyordu sırtında ise  bir kılıç  " dedim "peki sana önemli bir şey söyledimi " diye sordu bense tereddüt ettim o yüzden kafamı iki yana sallayarak "hayır" dedim  sasuke-san ise kafası ile onayladı ve "anlıyorum peki o olaydan sonra tekrar momoshikiyi gördün mü" diye sordu bense sadece kafamı iki yana salladım ve elimi göstererek "hayır ama o zamandan beri elimde bu tuhaf iz var " dedim ilk önce elimi incelemeye başladı ardından cebinden bir eldiven çıkardı ve bana verdi "bunu ne yapacağım "dedim "tak anlamını bilmediğin birşeyi elini kolunu sallayarak gösteremezsin " dedi kafamla onayladım ve eldiveni taktım "şimdi benim sözümü dinlememenin cezasına gelelim " dedi ve ayağa kalktı yüzünde bittin sen diyen bir ifade ile ardından akşama kadar ölümüne eğitim yaptım bir ara gerçekten ölmüştüm ama sasuke-san beni şoklayarak tekrar dirilti eğitimimiz bittiğinde mutluluktan ağlıyordum o kadar yani ama eve gitmeden önce bu daha başlangıç demişti o korkunç bakışları ile "umarım gerçekten ölmem"  dedim kendi kendime ardından doğruca  eve  döndüm vardığımda doğruca duşa girdim ardından kendimi yatağa bıraktım.

Umarım beğenirsiniz 😍😍😍

boruto :  KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin