3.

883 61 90
                                    


"Ne bu ses yaa"

Gözlerini açtığında daha gece olduğunu fark ettin. Zar zor uyanmış yanındaki telefonu alıp arayan kişiye baktın. Bilinmeyen bir numara seni 47 kere aramış ve hâlâ aramaya devam ediyordu. Korkarak telefonu açtın

"Neden beni her yerden engelledin y/n! Telefonlarıma da cevap vermiyorsun? Ne oldu birden bire? Sınırlarımı zorluyorsun y/n."

"Gecenin bu saatinde beni rahatsız etmeye hakkın yok haruchiyo. Ve o işe gelicek olursakda şunu söyliyeyim sen benim için bittin. Sebebi bana kalsın, lütfen bundan sonra beni rahatsız etme."

"Ahaha.. delirmeme az kaldı... NE SAÇMALIYORSUN SEN APTAL BENDEN BAŞKA KİMSEN YOK SEN BANA MUHTAÇSIN AİLEN BİLE SANA YARDIM ETMİYOR ÜSTELİK ONLARA YALAN SÖYLÜYORSUN SENİ KÜSTAH!"

"Sakin olur musun burda insanca konuşmaya çalışıyorum. 1-senden başka arkadaşlarım da var. 2- sana muhtaç değilim annem yanımda 3- yalan söylememe sen sebep oldun. Kısaca her şey senin suçun."

"Bu orospu davranışlarından dolayı benden özür dileyeceksin seni kahpe karı."

Sanzu yüzüne telefonu kapatmıştı. Sinirden telefonu yere fırlatıp ellerini başına koydun

"Yobazın tekisin sanzu haruchiyo."

________

"Tatlım gözlerinin altı kötü gözüküyor.. bir şey mi oldu?"

"Hayır anne sorun yok."

"Emin misin tatlım? Bana her şeyini anlatabilirsin, biliyorsun."

"Gerçekten hiç bir şeyim yok anne.. neyse, ben okula gidiyorum görüşürüz."

"Ama az yedin.."

"Canım bir şey istemiyor."

Çantanı da alıp hızla kapıdan çıktın. Direğe yaslanıp Okul otobüsünü beklerken arkandan bir el omzuna dokunmuştu

"Hoppa napıyormuş bu güzellik burda?"

"Hiç havamda değilim baji."

"Kim üzdü seni? O şerefsiz pembe saçlı piç mi? Emredin alayım kellesini prensesim."

"Ahaha saçma sapan konuşma baji.. hem sabah sabah nereden geliyor bu enerji?"

"Chifuyu ile okul çıkışı lunaparka gidicez!"

"Cidden gaymişsin."

"Ya ondan değil güzel kızlar vardır belki diye."

"Bunu chifuyu'ya söylesem senle asla konuşmaz."

"Ahahah onu boşverde sana noldu harbiden?"

"Dediğin gibi sanzu benle uğraşıp duruyor, gecenin bir yarısı beni 47 kere aradı düşünebiliyor musun?"

"Vay orospu çocuğu elime bi düşsün s-"

"Sus baji."

"İyi tamam."

Otobüs geldiğinde ikinizde binip yanyana oturdunuz. Yoldayken gülüşüp eğleniyordunuz. Belki geç fark ettin ama baji ve chifuyu senin "gerçek" dostlarındı. Sanzu senin gözünü boyamıştı resmen. İyi ki onun gibi birinden kurtulmuştun, Belki.

______

"Off ders çok sıkıcı ya."

"Harbiden"

"Biraz daha konuşursak ayvayı yiyce-"

"Siz ikiniz! Çabuk müdürün odasına. Bıktım bu vurdumduymaz davranışlarınızdan."

"Nereye baji?"

cigarettes and pain//Yandere sanzu x okuyucuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin