Sıcak bir nefes boynumdan süzülüyordu, gözlerim sımsıkı bağlanmış tek bir ışık pırıltısı girmiyordu . Bileklerim yatağın metal başlığına kelepçelemişti , kalbim delicesine atıyordu.
Birkaç tıkırtı ve sonrasında çıplak üstüne damlayan soğuk sıvı , ardından soğukluğun uzun kemikli parmaklarla vücuduma dağıldı.
Eskiden olsa tüm bunların ağlayarak ve çırpınarak geçmesi için dua ederdim ama Şimdi hiç olmadığı kadar zevk alıyordum. O parmakların biraz daha vücudumda dolaşması için can atıyordum.
Kulağına üflenen sıcak nefesler ve ''Kıvranmaya hazır ol minik köpekcik. '' fısıldamadan sonra aldığım nefes ciğerimi tıkamış ve kısa bir an nefes almayı unutmuştum.
Onun sesi bile bu kadar beni etkilerken dokunuşlarıyla yaşayacağım zevki düşünmek beni çılgına çeviriyordu.
''Imm... d-daddy...'' diye istemsizce dudağımdan dökülen sözcüklerle birlikte duraklarım onunkiler tarafından örtülmüştü.
Beni çılgına çeviren ellerine , dudaklarımı parçalamak isteyen dudakları eklenince iyiden iyiye kendimden geçmiştim .
Bileklerimi kendime çekerek kurtarmaya çalışırken aynı zamanda bedenimi bana yaslı olan onun bedenine sürtüyordum... ah , söylemeyi unutuyordum ki benim hez zaman ayak bileklerimde kelepçeli olurdu...
Vücudumu ne kadar eğip büksemde istediğimi alamayacaktım-en azından o izin verene kadar - ve bende kıvranmayı bırakıp onun öpüşüne uyum sağlamaya çalıştım.
Bir süre dudaklarımı ezdikten sonra boynuma yönelmiş ve bu sıradada elleri kalçalı bulmuştu. Parmakları oranda dolaşırken kısa bir gerginlik yaşasam da sonrasında ellerini daha rahat haraket ettirebilisin diye kelepçelerin izin verdiği kadar bacaklarımı yukarı çekip araladım.
O bu hareketime gülerek karşılık vermiş ve hicbir hazırlıkta bulunmadan direkt deliğime sokmuştu. Ağzımdan acı dolu inleme kaçarken vücudum yay gibi gerilmişti. O işe hiçbir şey olmamış gibi parmaklarını delice içimde haraket ettirmeye başlamıştı.
''Minik köpekcik en çok buradan zevk alıyor. ''
Prostatıma ardı ardına darbeler indirip boynumu ısırarak kendi izlerini bırakmaya bir süre devam etmişti. Tabi bu sürede ben kaç kez kuru orgazm olduğumu sayamamıştım ve titreyen bacaklarım kapanmak için çırpınırken o bacaklarımın arasına girip buna engel olmuştu.
''Çok ... yüzün, sadece seni sikme istegimi nasıl tetikleyebilir! ''
Sanırım artık onun da sabri benim gibi tükenmiş olacak ki söylediği şeylerden hemen sonra ayaklarımı serbes bırakıp içime girmişti.
''Siktir!...''
Belimin iki yanından kavrayıp haraket etmeye başlamıştı. Parmakları o kadar sıkıyordu ki vücudumda izinin kalacağına emindim ve onun sıkı tutuşuna rağmen bedenim savruluyordu .
''Daha hızlı!...'' inlemelerimin arasından zorla söylendiğimde canımın ne kadar yandığını düşünmeden beni ters çevirmiş ve tasmamdan tutarak içimde hareketlerine devam etmişti.
Bileklerim eminimki kanıyordu ve yine emindim ki tasma da boynumda iz yapacaktı ... bunlar için endişelencek zamanlarım çok geride kalmıştı. Ben artık bir köleydim ve bunu isteyerek yapıyordum.
''Ahaha... minik deliğin bunların hepsini kabul etmiyor !... çok ayıp ziyan etme .'' O kendi kendine söylenip kalçama birkaç şaplak atmış ve dışarı taşan sıvısını aletinin ucuyla içeri sokmaya çalışıyordu.
Sadece uc kısmı içime girip çıkarken diger kısmınında girmesini istiyordum . Vücudum o kadar garip bir hisle kaplanmıştı ki boşalmak için can atan penisim ve dalga geçer gibi girip çıkan penisle iyice çılgına dönüyordum.
Daha fazla bu oyuna dayanamayıp kalçamı ona doğru itip kalın aletinin tamamını içime sokmuştum. Tam olarak istediğim yere ulaşmıştı ve ben zevkle inlemiştim. Kapalı gözlerinin ardında benekler beliriyordu .
''Demek biraz daha istiyorsun !''
Tasmamı çekip bedenimin ona yaslanmasını sağladıktan sonra ellerini boynumu kavramıştı. ''Acımayacağım.'' Bu sözlerinden sonraysa içimde o kadar hızlı haraket ermeye başlamıştı ki yataktan garip sesler geliyor ve kalçam onun bedeninin carpışından sonra acıyla kaplanıyordu. Elleriyse nefesimi kesmeye çalışır gibi gittikçe sıkılaşıyordu.
Ciğerlerime oksijen zorlukla ulaşırken acı ve zevkten gözlerim dolmuştu hatta yaşlar çoktan yanaklarımda yolunu çizmişti. Nefes almamı sağlamak için biraz elini kevşettiğinde ''Boşalmak istiyorum .''demiştim zorlukla.
Hırıltılı bir nefes alıp ellerini kollarımın altından geçirip göğüs uçlarıma getirmişti. Bunu yapmasından her ne kadar hoşlanmasamda onu durdurabilecek bir konumda değildim.
Parmakları ustaca haraket etmeye başladığında asla hızını kesmediği hareketlerine devam etmişti bense onun kollarının arasında kıvranarak işkence gibi gelen zevkin bitmesini bekliyordum.
Birkaç dakika sonra içime akan sıvı ile birlikte nihayet boşalmıştım. Bedenim gerginliğini atar atmaz titreyen bacaklarım beni tartmayı bırakmıştı ve ben yavaşca uzanmıştım. İçimden onun fazlalarının çıktığını bilsemde bunları düşünecek halim kalmamıştı.
Uzunca bir süre o yanımda oturup sigarasını içmiş ve sonrada kelepçeleri bileğinden çıkarmıştı. Kolların ve bileklerim yoğun acıyla birlikte özgürlüklerine kavuştuklarında bir süre onları harket ettirememistim.
''Temizlen .''
''Uyusam ?'' Kapanmak üzerek olan gözlerimi ona çevirdiğimde kaşlarını çatıp zaten kızarık olduğuna emin olduğum kalçama yumusak tokat atmıştı. Çıkan ses tatmin etmemiş olacak ki dah sert bir şekilde vurmuştu ve tiz sese bence kısık bir inlemeyle eşlik etmiştim.
Birsüre kalçamı tokatladıktan sonra beni omzuna almış ve tokatlamayı kesmeden banyoya götürmüştü.
Slmnalykm #HEADSHOT yeni bir şeyler geldi alooo
Aman Yarabbim bana neler oluyor böyle... her ne isem smut dolu bir şeyle yazmaya çalışacağım inş olur amen 🥵🛐
Yeniden görüşünceyedek hoşçakalın ve kendinize dikkat edin
Sizi seviyorum çiçeqlerim ❤☘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HE CAN CHOKE ME / YUNGI
Fanfiction''Ellerin ... onlar eşsiz birer hazineler .'' / ~AGA SMUT VAR AGA~