Hongjoong daha önce kimsenin onun yanına gelmeye bile yeltenmedigi insanların şimdi akin akin yapılacak törene gelmesi garip hissettiriyordu. Tüm dünyasın bu kadar yalancı, iki yüzlü ve karaktersiz oluşu kabullenmediği bir şeydi...
Siyahlar içindeki kalabalığı yararak kilisenin içine gitmişti. Görmeyi beklediği gibi diğer ailelerin varisleri de buradaydı.
Gözleri karşılarında duran tabuta kaymıştı. Burnun sızladıģını hissederken saniyeler sonra gözlerinden iki küçük damla süzülmüştü.
Inanamıyordu hala böyle bir şeyin olmuş olabileceğine. Böylesine ucuz bir bahaneyle olmazdı!
Yanina koşmak ve onu kendine getirmek istiyordu ama olmayacağını biliyordu. O artık geri dönemezdi...
Tiz bir can sesinden sonra herkes yerleşmiş ve tören başlamıştı. Hongjoong yalnızca akan yaşlarıyla birlikte önüne bakarken odadaki insanlar gelip geçmiş olsun dileklerini iletiyorlardi. Ne kadarda garipti , sanki ailesi oymuş gibi görmeleri.
::::::::::
Artık vedalaşma vakti gelmişti. Tek tek tabutun başına gelip vedalasan insanlardan sonda sıra onada gelmişti.
Ne demeliydi bilmiyordu sadece ışıl ışıl olan gözlerini görmek istiyordu...'' Her şey için özür dilerim ... bir sonraki hayatında senin kölen olmayı diliyorum. '' Dizin sertce yere çarpma sesinden sonra büyük beden çökmüştü. Defalarca secde ettikten sonra avucundaki parıltılı zarif kolyeyi tabutun etrafını sarmış olan çiçeklerim üzerine bırakmıştı.
Hongjoong şaşkınca ona bakarken saniyeler sonra vücudunu ele geçiren sinirle yakasına yapışmıştı. Hangi hakla buraya gelmeyi düşünüyordu!
''Sen!''
''Her şey için özür dilerim. ''
''Defol git buradan ... en azından aciz bedeni huzur bulsun .''
''Be-''
''Bugünden sonra seni ilk gördüğüm yerde öldüreceğime and içerim. ''
Ikilinin bakışları birbirini bulduktan kısa süre sonra yerdeki kalkmış ve yeri sarsan adımlarla oradan ayrılmıştı.
Slmnalykm #HEADSHOT
Bu ne sikisken bir bölüm oldu iki sn sürer okuması max CNKEBFOEBFLWNFKWNF ama bu bölüm geçiş bölümü asıl olay bundan sonra EĞWEĞWAyrica şu fic 1k oldu ağlıcam ilk 1k olan FICIM
Yeniden görüşünceyedek hoşçakalın ve kendinize dikkat edin
Sizleri seviyorum çiçeqlerim ❤🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HE CAN CHOKE ME / YUNGI
Fiksi Penggemar''Ellerin ... onlar eşsiz birer hazineler .'' / ~AGA SMUT VAR AGA~