Part 5: Kebenaran 2 sahabat

359 10 0
                                    

"Balik ni kita pigi mandi sungai nak?" kata kawan aku sambil berjalan balik dari sekolah, "ok juga lagipun tak ada kerja sekolah harini jadi boleh main puas2" kata ku kepada mereka. "Nice, jangan lambat, siapa lambat kena bogel atas pokok hahaha" kawan aku ni semua otak masuk air. Dalam perjalanan kami berpisah sebab laluan kami berlainan untuk sampai rumah, aku jalan sorang2 lah, tiba2 aku ternampak lelaki bersut merah dengan topeng hitam. Aku pun lalu lah macam biasa tapi agak laju, aku makin dekat dengan lelaki tu tapi tak tengok dia sebab macan tak sedap hati. Bila dah jauh aku tengok belakang tapi dia dah tak ada mungkin dia tunggu kawan dia tapi kenapa nak pakai macam tu ?

Sampai aku di rumah aku menukar pakaian dan cari mak aku nak minta masakkan sesuatu untuk aku makan. Aku pigi dapur dan tengok mak aku masak apa "ni untuk ayah kamu, untuk kamu mak dah masakkan ayam masak merah, pigilah ada bawa tudung saji tu". Aku pun ambil pinggan dan makan, habis makan rehat kejap lepastu aku nak pigi mandi sungai tapi tiba2 mak aku suruh beli susu 1 tin, time2 nak buat kuih boleh habis. Aku pun pigilah kedai nak beli susu tapi masa pigi tu aku ternampak lagi lelaki bertopeng tu, "dia ikut aku ke ? Tapi kenapa nak ikut pula?" kata ku di dalam hati.
Aku malas nak fikir terus jalan masuk kedai beli susu, aku keluar kedai dia masih berdiri sebelah tiang lampu jalan dan tak bergerak, aku tak peduli terus jalan balik.

Dalam perjalanan aku tak terus balik rumah tapi aku pigi sungai untuk mandi sungai dengan kawan2 aku, bila sampai sana semua dah masuk dalam sungai aku pun apa lagi letak gula tu buka baju dan seluar terus terjun sungai dengan pakai boxer hitam. "Kau lambat lah" "alaa sorry aku kena suruh beli barang dekat kedai tadi" kata ku terus pukul air tu sampai kena kawan aku zul, dia tak diam terus balas balik. Main punya main tak sedar yang hari dah nak gelap, kami pun naik nak keringkan badan tapi zul masih tak puas hati sebab aku lambat tadi, dia suruh kawan2 yang lain pegang kaki dan tangan aku lepastu buka boxer aku, aku cuba meronta tapi diorang pegang kuat sangat. Zul turunkan boxer aku dan nampak lah batang aku yang kecut sebab mandi lama sangat, semua orang ketawa tengok batang aku, bila diorang lepaskan aku cepat2 pakai balik boxer tapi aku tak puas hati terus tendang celah kangkang zul sebab buka boxer aku, terus terbaring tahan sakit. Nama pun kawan mesti bergurau2 hahahaha.

Dalam perjalanan balik aku dengan zul balik sama2 tapi rasa macam ada yang ikut dari belakang dan sekarang ni nak masuk maghrib jangan benda2 pelik yang ikut sudah lah. Kami lajukan perjalanan kami tiba2 ada angin yang kuat sangat sampai tak boleh buka mata, bila buka lelaki tu dah depan aku terus dia tutup mulut aku, aku cuba lah meronta lepaskan diri tapi aku macam terhidu ubat dekat kain yang dia buat untuk tutup mulut aku tu dan akhirnya aku pengsan.

Aku pun sedarkan diri balik tapi aku tak tau aku dekat mana dan aku tak berseorangan zul pun ada, dia dalam keadaan terikat di kerusi dan hanya memakai boxer biru, aku pun sama terikat di kerusi dan hanya memakai boxer, aku melihat sekeliling terkejut lelaki bertopeng tu ada di belakang ku, lelaki tu meraba2 badan aku, aku meronta tapi tak berguna sebab ikatan tu sangat kuat. Tangannya berhenti di puting aku dan mula mencubit2 puting aku, tak selesa dengan itu aku seperti cacing kepanasan, lepastu dia keluarkan satu benda macam jepit besi dan dia jepit dekat dua2 puting aku. Sakitnya tak terkata aku menjerit sekuat hati lelaki tu terus sumbat mulut aku dengan kain, jeritan aku membangunkan zul, dia terkejut tengok aku separuh bogel. Lelaki itu terus ke tempat zul dan mula meraba2 badan dia sampai lah puting kena jepit juga dan  mulutnya disumbat kain.

Kami menahan sakit sehingga air mata kami terkeluar. Lelaki itu mengambil 2 rantai kecil dan menyambungkan nya di hujung jepit itu, jepit yang di puting kiri ku disambung dengan jepit di puting kanan zul dan jepit di puting kanan ku disambungkan ke penjepit di puting kiri zul. Rantai itu membuat jepit itu tertarik dan semakin menderita. Dalam 10 minit kami menahan sakit, puting kami sudah mati rasa dan sangat2 merah. Lelaki itu mengeluarkan kain yang ada di mulut kami berdua, zul sangat lemas dan sudah tidak mampu berkata apa2, aku menanyakan apa yang sebenarnya lelaki itu mahukan.

Lelaki bertopeng itu mengambil kerusi dan duduk di depan rantai yang membentuk X. Lelaki itu mengambil satu pen marker dan papan putih bersaiz kecil kemudian menulis sesuatu. "MARI MAIN GAME, NAMA GAME NI JANGAN TIPU KALAU TAK NAK SAKIT" aku geram sebab dia tak jawab pertanyaan aku tapi nak main game pula, aku ludah ke arah dia dan terkena kakinya, lelaki itu pandang aku dan mula mendekat. Tiba2 dia pegang telur aku dan picit dengan kuat, aku apa lagi menjerit kesakitan dan meronta2 suruh dia lepaskan, zul juga merasakan sakit kerana aku bergerak terlalu banyak sehinggakan jepit itu menarik2 putingnya. "ARGHHHH!!!!! AKU MINTA MAAF, AKU MINTA MAAF TOLONG LEPASKAN AKU MAIN PERMAINAN KAU LEPAS SAKIT" kata ku menahan sakit di kedua2 bahagia iaitu puting dan telur ku, "arghhh sakit, jangan seksa kami tolong lah" zul yang tadi lemas terus bercakap sebab tak tahan bila aku meronta2 macam tu.

Lelaki itu melepaskan cubitan di telur ku, aku lemas dan sangat tak bertenaga nak lawan lagi. Lelaki itu menulis lagi dan zul yang baca, aku tertunduk lemas tapi aku masih boleh dengar apa yang dia baca "nak tanya amira tu girlfriend siapa?" aku terus menaikkan kepala aku "dia gf aku kenapa?" aku bersuara lemas lelaki tu pukul perut zul, terbatuk2 dia lepastu lelaki tu pukul lagi dan lagi. "HENTI KAN JANGAN SAKITKAN DIA, AKU DAH JUJUR AMIRA TU GF AKU" aku menjerit sebab tak sanggup tengok kawan aku di seksa macam tu, lelaki tu berhenti dan tulis lagi "kau dah jujur dia tak cakap lagi" aku terus melihat zul lalu lelaki itu memukul tepat di celah kangkangnya. Kawan aku menjerit kesakitan "ARGHHHHH!!!! BAIK AKU CAKAP STOP PUKUL AKU" katanya "amira tu ex-gf aku" besar mata aku dengar apa yang zul cakap "apa yang kau cakap ni, sejak bila kau jadi bf amira?" "amira tu playgirl, dia nak jadi gf kau sebab nak duit sama macam aku dulh. Bila aku tau di macam tu aku putus dan cuba halang kau tapi kau dah betul2 anggap dia perempuan suci" aku terus terbeku, 1 lagi sakit aku dapat iaitu sakit hati dan hancur perasaan aku.

Lelaki itu melepas 1 jepit di puting kiri kawan aku, lelaki itu menulis lagi dan tunjukan ke arah aku "pernah curi barang kawan sendiri?" aku melihat kawan aku, tak sanggup aku merasakan sakit lagi aku jujur "pernah, aku pernah curi kasut kesukaan kawan aku lepastu buang dalam tong sampah" "jadi kaulah yang buang kasut aku tapi kenapa?" aku tak nak bagitau tapi lelaki bertopeng tu sedia nak pukul celah kangkang aku terus cakap "aku iri hati sebab aku suka tengok kasut tu tapi kau yang pakai dan kau menunjuk2 sangat bila pakai kasut tu sedangkan aku masih pakai kasut yang 2 tahun tak tukar" aku menangis sebab rasa bersalah dan minta maaf dekat dia, lelaki tu membuka jepit di puting kanan ku. Jepit tu pun jatuh ke lantai, sisa satu jepit kiri aku dan kanan kawan aku, lelaki itu menulis lagi.

"Kebencian antara satu sama lain" aku tanpa buang masa terus jawab "aku tak suka kau terlalu menunjuk barang2 yang kau ada, tak semua orang mampu macam kau" zul menangis mendengarkan itu, mungkin selama ni dia tak sedar yang aku iri hati dengan benda yang dia ada. Lelaki tu pula mula nak pegang celah kangkang zul, aku gerakkan kaki dia guna kaki aku dan suruh zul jawab cepat "aku benci kau jadi budak paling sado dalam kelas" lelaki itu berhenti untuk memicit telur zul dan mula duduk "aku benci bila semua cikgu puji kau ada badan yang tegap dan aktif dalam sukan, iya aku mungkin ada banyak barang yang bagus tapi orang lebih tertarik dengan kau dengan badan macam tu" "aku minta maaf, lepasni aku akan ajar kau cara jaga badan yang betul selagi kau tak menunjuk2 lagi" aku senyum melihat dia dan lelaki tu terus menarik rantai itu dengan kasar, jepit itu menarik puting kami dengan sangat kuat, akhirnya kami berdua pengsan lagi.

Sedar2 kami dah berada di tepi sungai dengan berpakaian lengkap, zul bangunkan aku lalu menolong aku untuk bangun. Waktu tu dah gelap sangat, dalam perjalanan pulang zul memapah aku kerana aku tidak larat untuk berjalan sendiri dengan telur yang masih sakit. "Telur kau ok ke? Kuat lelaki tu pukul kau tadi" "sakit lah juga tapi aku boleh tahan lagi, bukan macam kau manja hahaha" tiba2 lelaki tu muncul lagi dengan memegang papan putih kecil itu, kami berhenti dan melihat ada tulisan di papan itu "jangan sebab benda kecil persahabatan kamu hancur" kami pun mengangguk tanda faham. Lelaki itu terus berlalu pergi dan kami meneruskan perjalanan pulang ke rumah.

..........

Mereka berdua memberitahu kepada ibubapa mereka tentang ini dan telah melaporkan kepada polis sebagai kes culik dan seksa. Pihak polis semakin pening memikirkan siapa dalang disebalik semua ini.

#ThanksSebabBaca

Dark Mask (Completed)Where stories live. Discover now