Hazırlandı. Liseyi bitireli 1 ay olmuştu. Lise arkadaşlarıyla belki de son kez eğlenceklerdi. 5 - 6 kişilik bi arkadaş grubu bar girişinde buluştular. Kızlar bara girer girmez tuvalete gittiler. Klasik kız muhabbetleri için. Kızlar kırmızı mat rujlarını tazelediler. Tuvaletten çıkarken o , tuvaletin sağında duran kapıdaki adamın bakışları çok dikkatini çekmişti. Kel, uzun boylu, kol kalınlığı 75cm. , yaklaşık 2 m. olan bir adam ona gözlerinden ateş çıkaracak gibi bakması onu korkuttu ve topuklu ayakkabılarıyla " tak tak tak " diye barın içine doğru koşar vaziyette gitti. Yanındakiler " Ne oldu? " diye sorarken. O bir bardak sangria'yı kafasına dikti. Tadı votka gibi ama daha ekşi, tadı limon gibi fakat daha tatlı. İşte böyle bir kokteylden yaklaşık 3 bardak içtikten sonra biraz daha gevşemişti. Diğer kızlarla beraber dans etmeye kalktı. Süper kıvrak vücudu, ince beli ve dolgun göğüsleriyle kendini 1 km öteden fark ettiriyordu. Ve kızlar haydi içelim diyip Bacardileri sek olarak getirdiler. Hoop diye dikildi kafaya. Sonra tekrar dans tekrar Bacardi , tekrar dans tekrar Bacardi ve tekrar tekrar tekrar. Artık sızmışlardı ki onu biri zorlanmadan kaldırdı ve siyah, yağlı gibi gözüken deri koltuğun üzerine attı. Koltukların soğukluğu sanki onun gözlerinin açılmasına neden olmuştu. Sanki kamera sesi duymuştu. Ama bişey görmüyordu ve hissetmiyordu.
Güzel bir üniversite kazanmıştı. Ve artık içmemeye tövbe etmişti. O akşamın sabahı evinde uyanmıştı ve nasıl eve geldiğine dair hiçbir fikri yoktu.
Üniversiteye artık alışmıştı çünkü 2. senesiydi. Sadece ders ders ders.. Okulda bir konferans verilecekti. Tüm öğrenciler, rektör, öğretim üyelerinin hepsi orada olacaktı. Üzerinde dar siyah bir pantolan onun üstünde bol içi gözüken beyaz bir bluz, güzel uzun bir kolye, eklem yüzüğü ile çok hoş gözüküyordu. Saçlarını kendi yapmıştı ve dağınık bir topuz için uğraştığı belliydi. Neyseki konferans salonuna varmıştı. Fazla dikkat çekmek istemiyordu. Arka taraflarda bir yere oturdu. Elindeki çantayı dizlerinin üzerine koyduktan sonra acaba tanıdık var mı diye şöyle bir salona baktı. Kimseyi tanımıyordu. Sağı ve solu okulun sap ve işe yaramaz erkekleriyle doldu. Konferans başlamıştı, yaklaşık bir buçuk saat sürecek konferansın onbeşinci dakikası bitmişti. Salonun ekranında ilk önce cızırtılı bir ses duyuldu. Onbeş saniye sonra görüntü ekrana gelmişti.Görüntüde tam olarak hayvan gibi kel bir adam altında çıplak güzel masum ve sızan bir kız vardı.
Salondo " bu ne saçmalık ? " diye bağırışla duyulurken. Ortalarda oturan uzun boylu kel adam arkasını dönüp ona sanki gözlerinden ateş çıkaracak gibi bir bakış attı. Sonra tüm salon dönüp baktı ona. O ne yapacağını bilmezken ayağı kalkmayı düşündü. Kalkarmış gibi yapıp yerine oturdu. Kıpkırmızı oluşu videoda ki kızın o olduğuna kanıttı. Bağırışların içerisinde ekran kapatıldı. Ve herkesin kafası tekrar anlatanlara döndü. Onun gözleri dolu dolu olmuştu. Neyseki cehennem gibi bir konferans bitmişti. Herkes gitmişti ki konferans salonunda iki kişi kalmıştı. Biri o diğeri adam. Adam yerinden kalkmadan "Bizimle çalışırmısın ?" dedi. Zaten kendini zor tutuyordu. Ağlamaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokunmasın! tecavüz
NouvellesYapayalnız kaldığında. Kendine yapmıştı ne yaptıysa. Ne üzüntüsü ne de yalvarışları. Hiçbiri onu ilgilendirmiyordu. Aslında her saniye ona bir asır gibi geliyordu. Hayatında hiç çığlık atmamıştı. Nefesi kalmamıştı. Boğazı kurumuştu. Boğazında acı bi...