Part 9

1.8K 107 21
                                    

King And His Lord
Part 9

ရှောင်ကျန့် ရုံးခန်းထဲ အလုပ်တွေပိနေတုန်း...

...ဒေါက်..ဒေါက်..

...ဝင်ခဲ့ပါ

....ဥက္ကဌ ရှောင်း..

....ဘာကိစ္စရှိလို့လဲ ဟန်ဆစ်ရင်း....

....သြော် ဥက္ကဌ ရှောင်းရယ် ကိစ္စ ရှိမှလာရမှာလား...

.....ကျွန်တော်တို့ကြား အလုပ်ကိစ္စပဲပြောစရာရှိတာမဟုတ်ဘူးလား

....ဟင်းဟင်း ဥက္ကဌ ရှောင်းကလည်းတအား တွန့်တိုတာပဲ အချိန်နဲ့လေ ကိုချွေတာနေလိုက်တာများ...

...ကိစ္စ ထွေထွေထူးထူး မရှိရင် ကျွန်တော်ဧည်မခံတော့ဘူး လုပ်စရာတွေ ပုံနေလို့

...အိုးရပါတယ် ဥက္ကဌ ရှောင်းလုပ်စရာရှိတာလုပ်ပါ တို့က ဟိုဆိုဖာခုံပေါ်ထိုင်နေလို့ရတယ်မလား...

........

ရှောင်ကျန့်ဘာစကားမှပြန်မနေတော့ မိမိ ရုံခန်းက ဧည်တွေလာရင်ထိုင်ဖိုဆိုဖာခုံနား လျှောက်သွားသော.အမျိုးသမီး ကိုကြည်ကာ စိတ်ပျက်မိတယ်..ဘယ်လိုပထုတ်ပထုတ် Share ရှင် တ​စ်ယောက်ဖြစ်နေလို့ကြည့်နေရခြင်းပင် သည်းမခံနိုင်တဲ့ အဆုံးတော့ သူအဖေ ဝန်ကြီးကိုလည်း အားမနာပဲ Share ပြန်အမ်းဖို့ စဉ်းစားထားတယ်..ပြောတဲ့ စကားတွေက လည်းပစ်ချွဲချွဲနဲ့ baby ရဲ့ စိတ်ကောက်လို့ ဟွန့် လို့ပြောတဲ့ စကားတစ်ခွန်း နဲ့တောင် နိူင်းယှဉ်လို့တောင်မရ....

....Daddy...Daddy ဘီယေးလာပြီ..

ဟောလာပါပြီ ရှောင်ကျန့်ရဲ့ နှလုံးခုန်သံလေး ကျောင်းပြန်လွှတ်ရင် Company ကို တန်းလာနေကြ baby က အခန်းထဲ မရောက်ခင် အသံလေးက အရင်ရောက်ပြီးသား...
ရောက်တာနဲ့ ဘေးဘီဝဲရာမကြည် ရှောင်ကျန့် ပေါင်ပေါ် ခွထိုင်ကာ လက်ထဲက ရေခဲ မုန့်ကတော့ခွတ်လေးကိုရှောင်ကျန့် နူတ်ခမ်းနားတိုးပေးရင်း

.....Daddy စားကြည် ဘီယေးက ဒီနေ့ Chocolate ရယ် Strawberry ရယ် coconut ရယ် အရသာပေါင်းထည့်ခိုင်းပြီးဝယ်လာတာ ကောင်းတယ်....စားကြည့်...

ရှောင်ကျန့် baby ရဲ့အလိုကျ ရေခဲ့မုန့်လေး တစ်ကိုက်စားကာ...

....baby ရေခဲ့မုန့်တွေ တအားမစားရဘူးလေ ချောင်းတွေဆိုးမယ် သည်းငယ်လေးရယ်...

King And His Lord Zhanyi Zsww( Completed) Where stories live. Discover now