part31

1.5K 99 16
                                    

King and his Lord 31
Part 31

ရိပေါ မနတ်ခင်း အလင်းရောင်ကြောင့် မဖွင့်ချင်သော လေးလံတဲ့ မျက်လုံး တွေကို အားယူကာဖွင့်ရတယ်......ညက အဖျားတက်လာတာကြောင့် ဆရာဝန်ခေါ် ဆေးထိုးတဲ့ အထိ ဖြစ်သွားရတယဲ့ တရားခံကိုသူမှာ မုန်းပြီး ရင်းမုန်းလေတယ်......အဆိုးဆုံးကတော့ အလုပ်တွေ ပိပြီး ပင်ပန်းနေရှာတဲ့ Daddy က သူကို တညလုံးပြုစုလိုက်ရတာကြောင့် ပိုလို့ စိတ်မကောင်းမိ......

ထိုင်းမိုင်းနောက်ကျိနေတဲ့ ခေါင်းကြောင့် မထချင်ပါ....နေမကောင်း ချိန်ဆို အလိုလို အားငယ်စိတ်ဝင်လာတက် လူက...အခုတော့ အနားမှာ Daddy ရှိမရှိ ရှာတော့ Daddy ကရှိမနေပြန်ဘူး.....အခုချိန် အလိုအပ်ဆုံး က Daddy ဖြစ်တာမို့ အလုပ်များလွန်းတဲ့ Daddy ကို အလုပ်မသွားဖို့ကလည်းမတားရပ်....ဒါကြောင့် Daddy အလုပ်မသွားခင်လေး ရင်ခွင်ငွေ့လူံဖို့ Daddy ကို ရှာဦးမည်....ကုတင် ထက်ထထိုင်ဖို့အရေး အားယူကာ ထိုင်လိုက်တယ်....

......နိုးပြီလား baby

.....Daddy....အင့် ဟင့်ဟင့်

ရှောင်ကျန့် baby ကိုယ်လေးကို သက်သောင့်သက်တာရှိစေဖို့ ကုတင်ခေါင်းရင်းကို မိမိ အရင်မီထားပြီးမှ ကလေးငယ်ကို ရင်ခွင် ထဲမှိစေကာ ကလေးကျော နွေးနွေးလေးကို မိမိ ရင်ဘတ်တွင် မီစေကာ သိုင်းဖက်ပေးထားလိုက်တယ်....တလူပ်လူပ်ဖြစ့်နေတဲ့ ခေါင်းငယ်လေးကို တစ်ဖွဖွ နမ်းရင်းလည်းချော့ရသေးတယ်...

.....အာ မငိုရဘူးလေးကွာ ခေါင်းတွေ ပိုကိုက်ကုန်တော့မှာပဲ.....ခေါင်းတွေ တအားကိုက်လို့လား သည်းငယ်

.......အွန်း တအားကိုက်တယ်...နှာခေါင်းတွေလည်း အသက်ရူလို့မကောင်းဘူး

.....Daddy သည်းငယ်လေးရယ်....Daddy သာ ဖြစ်လိုက်ချင်တယ်....baby နာကျင်နေရသမျှ Daddy သာ လွှဲယူလိုက်ချင်တယ်....

......Daddy ဖျားလည်း ဘီယေး စိုးရိမ်ရတာပဲ ဟာကို

.....မတူဘူးလေ ကွာ baby က နုနု ငယ်ငယ်လေးရယ်....

.....Daddy လည်းနုတာပဲ ဟာကို

......ကဲ့ကြည့်နေမကောင်းတာတောင် Daddy နဲ့ အပြိုင်ပြောချင်သေးတယ်...

......Daddy

......ဗျာ

မိမိ ဘတ်ကို.ခေါင်းလေး အသာစောင်းလာတဲ့ ကလေးငယ် လည်ပင်းမနာကျင်စေဖို့ ရှောင်ကျန့် လက်ကိုအသာဖြေလျှော့လို့ ကိုယ်လေးကို စောင်းပေးလိုက်တော့ ခပ်လျှော့လျှော့လေး ရင်ခွင်ထဲ ရောက်နေတဲ့ ကလေးငယ်က ရှောင်ကျန့် မျက်နှာလေးကို လက်နွေးနွေး နဲ့ အုပ်ကိုင် လာလေတယ်.....

King And His Lord Zhanyi Zsww( Completed) Where stories live. Discover now