Bevezető - Khloe-ról

6 1 0
                                    


Először is had meséljek magamról egy kicsit. Kloe vagyok, idén töltöttem a 22. életévemet. Érettségit szereztem majd el is helyezkedtem egy irodában. Nem egy álom munka, de elvagyok vele. Szabadidőmben szeretek fotózni, vásárolgatni és nem mellesleg bulizni járni. Aki nem ismer, az első ránézésre teljesen más embert lát meg bennem. Eléggé utálom is ezt magamban. 

Külsőmről annyit, hogy a hajam jelenleg vállig ér és fekete színű, de az évek alatt már meg se számoltam hány féle színre volt befestve. A legrosszabb az volt, amikor itthon vágtam magamnak frufrut és befestettem vörösre, jézus de utáltam. 

A testalkatom átlagosnak mondanám, na jó talán egy kicsit teltebb. Általános iskolás koromban közel 90 kiló voltam. Ebből azért így a 20-as éveimre sikerült jócskán leadnom. 

A stílusomról meg nos, mikor milyen hangulatom van. Van amikor csak feketét hordok, van amikor ilyen 5XL-es ruhákat veszek fel. Viszont van amikor előjön a nőies énem és 0-24 csak egybe ruhákat hordanék legszívesebben. Jelenleg is ezt a korszakomat élem. 

Illetve még annyit érdemes rólam tudni, hogy már itt vagyok 22 és még egy olyan párkapcsolatom se volt, amire azt mondanám hogy úgy igazán boldog volt és tényleg kapcsolatnak lehetne nevezni. 

Gyötrelmes érzelmekWhere stories live. Discover now