Jackson'a iki yeni taciz davası!

309 14 10
                                    

ABD'de Wade Robson (32) ve James Safechuck (36) isimli iki adam henüz çocukken "Pop'un kralı" lakaplı ünlü şarkıcı Michael Jackson tarafından defalarca taciz edildiklerini iddia etti ve 2009 yılında hayatını kaybeden ünlü sanatçının 1.5 milyar dolarlık mirasından tazminat almak için dava açmaya hazırlandıklarını açıkladı.

Ayrıca Michael Jackson'un hizmetçiliğini yapan Balanca Francia isimli kadında Jackson'ı 9 yaşındaki Robson'la birlikte duş alırken ve onunla yarı çıplak yataktayken gördüğüne dair ifade vereceğini  de açıkladı.!!



Allah Islah etsin! Ya para için bu kadar düşer mi insanlar! O adam olmasaydı emin olun şuan elimizde olan çoğu hak savunulmadığı için alınacaktı! Yalancılıkta son modasınız! Gerizekalılıktan başka işe yarasanız keşke!


Aklım almıyor! Birde şahitlik yapacak kadın önceden Michael'in hizmetçisiymiş. Yazıklar olsun sizin gibi kalleşlere.


Ya Michael sizin o minicik suratınıza bakıp aşık oldu onu mu zannediyosunuz!

Emin olun o sizi görüyor! Umarım cezanızı hem bu dünyada hem öteki dünyada çekersiniz! Sinirden elim ayağım titriyor ağlıyorum resmen! Multimedia'ya çocuğun küçükken Michael'le çekilmiş fotoğraflarını koyacağım.


AYRICA BU ÇOCUK ŞUAN BRİTNEY SPEARS VE JUSTİN TİMBERLİKE'NİN KAREOGRAFI OLARAK ÇALIŞIYOR.

BU HABER DAHA YENİ. 6 NİSAN 2015 TARİHİNDE HÜRRİYET GAZETESİ TARAFINDAN AÇIKLANDI. DETAYLAR İÇİN İNTERNETTEN ARATIN.

Tek Kral: Michael JacksonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin