AFTER I GOT BACK HOME , I SIT ON THE COUCH STILL PROCESSING WHAT JUST HAPPEN INA WHILE .
* PHONE RINGING *
" CORPSE ??? WHY HE CALLING ME . DID I HAVE TO ANSWER IT ?? NAHH I DON'T HAVE TOO " . SO I JUST IGNORE THE CALL AND GO UPSTAIRS TO FRESHEN UP .
* AFTER A WHILE *
CORPSE POV ;
WHY MY BABYGIRL DOESN'T ANSWER MY CALL HOW DARE SHE DOESN'T ANSWER HER SOON-TO-BE HUSBAND . BABYGIRL , DO YOU WANNA LEAVE ME DON'T LEAVE ME PLEASE . I WILL MISS YOU SO MUCH .
KYLE POV ;
I REALLY NEED TO GO FROM HERE I NEED PEACE AND ANOTHER JOB . NOW I PACKING MY BELONGINGS AND PACK IT ON MY BAG . I GO DOWNSTAIRS WITH MY BAG AND GO TO THE DOOR . IT'S THE TIME I WANNA GO FROM HERE . WITH THAT I LEAVE THE HOUSE AND GO THE AIRPORT .
CORPSE POV ;
WHERE IS THIS GIRL ??? SHE DOESN'T MESSAGE ME OR ANYTHING . MAYBE SHE BUSY WHO KNOWS .
* AFTER KYLE ARRIVED AT AIRPORT *
FINALLY I'M HERE OKAY LET'S GO TO OUR FLIGHT .
* 7 HOURS LATER *
I ARRIVED !!! AT MY PRECIOUS PLACE !! LAS VEGAS !!! I'M NOW COMING FOR YOU . HOPE I NOT FIND OLI LONDON LOL HE SO SCARY ASF .
* AFTER A WHILE *
HAHH I ARRIVED ON MY HOTEL . LET'S GO AROUND THE CITY !!!
* WHILE AROUND THE CITY *
I WAS WALKING THROUGH THE STREET AND SUDDENLY I BUMPED INTO SOMEONE . " OUCH WTF MISS CAN YOU PLEASE SEARCH YOU...R...EYE..BALL... KYLE !!! YOU . MY BABYGIRLLLL I MISS YOUUU !!! "
WHATTTTT !! HOW CAN HE FIND ME HERE ?!!
" HEYY ARE YOU THERE ?? " HE ASK WHILE WAVING HIS HAND INFRONT OF MY FACE . " I'M FINE , IM FINE " . I REPLIED .
HE KINDA NICE THO BUT...I START TO LOVE HIM..BUT DID HE WILL LOVE ME BACK LIKE I DO ???
P/S : SORRY FOR AN UNUNDERSTANDING STORY BUT YEAH THE OTHER REST I WILL LET YOU IMAGINE IT ;)
YOU ARE READING
MY MATERIAL HUSBAND : CORPSE
Short StoryHE IS THE FIRST PERSON I HAVE MET IN ONLINE AND MAKE ME REALIZE I FALL IN LOVE WITH HIM