MY MATERIAL HUSBAND ( THE ENDING )

0 0 0
                                    

* AFTER 20 YEARS *

KYLE POV ;

I'M NOW ALREADY MARRIED TO THE PERSON THAT I LOVE FOR MANY YEARS I HAVE A CRUSH ON HIM . AND NOW NO ONE CAN MAKE HIS OTHER CUZ HIS MINE NOW HHHAAHHAHAHAH . OKAY SORRY . SO I'M NOW SITTING ON THE COUCH WHILE CUDDLING WITH MY HUSBAND CORPSE .

" BABY...IM HUNGRY CAN I EAT SOMETHING " HE ASK . " SURE , BUT WHAT DID  YOU WANT TO EAT ??" I ASK HIM BACK . " CAN I JUST EAT YOU INSTEAD ?? " HE SAID WITH HIS DEEP VOICE AGAIN .

* MY HEART PLEASE DON'T PLEASE DON'T *

" BE SERIOUS CORPSE . I WILL JUST DOING MY WORK THEN " I SAID . I GET UP FROM COUCH BUT BEFORE I DO THAT HE HOLD MY WRIST AND SAID " BABYGIRL , IM SORRY SIT ON MY LAP BACK " HE SAID . " NO I DONT WANT "I SAID . HE GOT PISSED OFF AND PULLED ME AND I SIT ON HIS LAP . " THIS MORE GOOD THAN ANYTHING . OH YOU WAKE UP SOMEONE . LET'S SETTLE THIS IN ROOM NOW " .

I'M BLUSH WITH HIS STATEMENT AND HE PICK ME UP AND CARRY ME TO THE BEDROOM .

* AFTER SO MANY HOURS *

" THANKS BABE YOU REALLY HELP " HE SAID WHILE CUDDLING ME . " AFTER THIS YOU NEED TO TAKE CARE OF ME " . I SAID . " OKAY BABY " HE SAID AND KISS MY FOREHEAD .

* NEXT MORNING *

" BABY COME ON , BREAKFAST IS READY !!! " I CALLED CORPSE FOR BREAKFAST . " I'M COMING !! " HE SHOUTED BACK . HE RUN DOWNSTAIRS AFTER HE FRESHEN UP AND SIT ON THE TABLE AND START TO EAT HIS BREAKFAST .

NOW I'M WATCHING MY FAVOURITE MOVIE WITH HIM WHILE CUDDLING . I SLOWLY TURN MY HEAD JUST TO SEE HIS FACE SO FOCUS ON THE MOVIE .

HOW LUCKY I AM TO HAVE A HUSBAND LIKE HIM , HE MAKE ME CAN'T DENIED , HE TURNED ME ON LIKE A LIGHT SWITCH . HE IS MY MATERIAL HUSBAND , CORPSE .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MY MATERIAL HUSBAND : CORPSE Where stories live. Discover now