Naruto
Dediği şeyle kalbim kırılsada bi yandan da mutlu olmuştum. Bi dakika ikiside omega o zaman eşleşemezler-
S: Babam ölse aslında mutlu olurum. Asla istediğimi yapmama izin vermedi. Annem beni hep korudu, abim en güvendiğim kişi annem ve abim olmasa büyük ihtimal evden kaçardım. Yarın toplantı var. Her şey orada belli olucak evlenip evlenmeyeceğiz de dahil ama yarın Sakurayla akşam fotoğraf çekimimiz olduğu için toplantıya katılamayacağım. Düşünmüşsünsür evet ikimizde omegayız ama babalarımız para avcısı olduğu için.
*Zil çalar*
S:Ah gitmem lazım görüşürüz!
Hinata yı bulmam lazım.Hinata yı bulmam lazım.Hinata yı bulmam lazım.Hinata yı bulmam lazım
N:HİNATA!
Koridordaki Hinata yı kenara çekip konuştum.
N: Sana da anlattı dimi
H: Evet! O kadar çok mutluyum ki.
N: Ama Sasuke bana ailesini ne kadar sevmediğini bahsetti. Be yarınki toplantılarında Shikamarunun yardımıyla içeri sızıp öldürebilirim ne dersin?
H: Sakura da bana ailesini ne kadar sevdiğini bahsetti olmaz Naruto.
N: Ne demek olmaz! Hinata sen iyi misin.
H: Olmaz dedim!
N: Bi dakika...
H: Noldu
N: Sasece Sasuke nin babasını öldürürsek -tabi engel olmaya çalışan korumalar dışında- Sakura nın Sasuke nin babasıyla olan anlaşması bozulacak. Ne dersin!
H: Shikamarunun yardımıyla da elektrikleri kesip kolayca hallederiz! Naruto senden ilk defa işe yarar bişey çıktı.
N: O zaman yarın 7 gibi benim evde buluşuyoruz.
H: Anlaştık.
.
.
.
.
.
.
Shikamaru Nara
Tür: Alfa
İş: Bilgisayar mühendisi( Hacker gibi bişey)
Arkadaşları: Naruto, Hinata , Sasuke , Neji , Temari , Gaara , Kiba
Hobi: Uyumak, kod yazmak
Sevdiği: —
Sevgilisi: —
Tarz:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere/Narusasu\
FanfictionNaruto ve Hinata bir gün en yakın arkadaşlarına aşık olurlar. Anlaşma yaparlar ve onları ayırmaya çalışırlar. Ama bu işin sonunda haberlere çıkıp ünlü seri katiller olacaklarını bilmiyorlardır. İlk bölümler çok cringedir.