"Ben ne yaptım böyle?"
"Özür dilerim! Lütfen..."
"Naruto, ç-çok özür dilerim öyle yapmamalıydım! Aptalın tekiyim lütfen affet."
Kıyafetlerini giyen Naruto sertçe yatakta oturarak ağlayan, terden saçları anlına yapışan siyah saçlı omegaya baktı. Yavaşça yanına yaklaştı. Sasuke hızlıca kollarını boynuna doladı, sevdiği adamın onu bırakmasını istemiyordu. Naruto hızlıca geriye çekildi ve odadan çıktı. Dışarıdan kapı sesi gelince hıçkırıklarını tutamadı Sasuke...
"TOPLANIN ! !"
Naruto'nun bağırmasıyla daire oluşturmuş kollarını birbirine bağlayıp eğilmişti.
"2 numaraya geçicem koçun dediklerini umursamayın benim dediklerimi yapın. Sai 1 yeterince sert vur acıma,
Kiba 3 pasları iyi kaldır ve blok yapmaktan korkma
Lee 4 çizginin dibine doğru at.
August 6 manşetlerin iyi ve kısasın
Neji 5
İYİ OYNAYIN ASLANLARIM!"
Herkes yerlerine geçti. Heyecan fazlaydı hem rakip tarafın hem ev sahibi takımın tribünleri çok kalabalıktı ve tezahüratlardan kimse birbirinin sesini duyamıyordu, ve düdük çaldı.
Sai topu kaldırıp acımasızca topa vurdu top fileden geçti ve manşetle karşılandı top havaya kalktı topu pasör aldı karşı taraftan iki kişi hücuma kalktı
"Kiba asansör, blok!"
Pasör geri bas attı ve karşıdan güçlü bir smaç geldi Naruto hızlıca koşup blok yaptı ve top karşıda çizgiye deydi.
"SAYI!"
1. setin sonunda sahanın kapısı açıldı ama kimse umursamadı. Sasuke hızlıca büyük binanın içine girerken tribünlerin ortasındaki binadan giydiği kısa şortla bacaklarını öne sere sere iniyordu. Tribünün bittiği yere kameramanlarının oraya geldi. Maç tekrar başlamak üzereydi oyuncular yerini yavaşça alıyordu. Naruto suyunu bir kenara koydu ve ayağa kalktı. Sasuke kısa duvarın kenarında durdu ve sıktı. Bunu yapması lazımdı!
Sıkıca duvara tutundu güvenlik az ötedeydi bunu görüp onu engelleyebilirdi. Bacağını hızla duvardan sarkıtıp sahanın içine girdi. Koşarak sahanın içine yerini almaya hazırlanan Naruto'nun önüne geldi ve durdu. Sebepsiz yere ağlıyordu ve bu ona engel değildi. Ona anlamamış gibi bakan sarı saçlı olanın formasından çekip dudaklarına yapıştı. Karşısındaki oğlan da, herkes de şaşkındı. Sarı saçlı oğlan dayanamadı ve siyah saçlının saçlarından tutup kendine yapıştırdı ve karşılık verdi. Tribünlerin hepsinden 'OOOOOOO' sesleri duyuluyordu. Sasuke yavaşça Naruto'dan ayrıldı ve kıkırdadı ve anlını göğsüne yasladı. Herkes onları desteklemişti, 3 tehlikeli aşık dışında.
bilerek bu kadar kısa bölüm yazdım.
telafi olarak yakında yazıcam çok kurgu var ve en heyecanlı en aşklı ve en kaoslu olanını buldum ve yazıyorumda mhgvhjnhb
geçiş bölümü oldu bu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere/Narusasu\
FanfictionNaruto ve Hinata bir gün en yakın arkadaşlarına aşık olurlar. Anlaşma yaparlar ve onları ayırmaya çalışırlar. Ama bu işin sonunda haberlere çıkıp ünlü seri katiller olacaklarını bilmiyorlardır. İlk bölümler çok cringedir.