Singurătate ...

17 3 4
                                    

Ămmm...Bună ! Eu sunt Teresa..si sunt singură pe lume.Părinții mei m-au abandonat la naștere . Considerau că un copil este o gură in plus de hrănit si că nu aduce nimic bun in viața lor . La vârsta de 8 ani un bărbat m-a adoptat ...Nu avea soție, părinții si nici alti copii. Îmi aduc perfect aminte cum a fost prima zi cu el . A venit după mine la orfelinat ...Eram deja informată că cineva ma va adopta dar inca nu știam cine . Pe ușa intră un bărbat înalt , cu parul șaten . Avea vârsta de 30 de ani.  îmbrăcat bine ...La costum ,cu cravată si tot tacâmul. S-a apropiat de mine si mi-a spus .
-Bună păpușa ! Eu sunt Antonio , de azi noi doi vom fi cei mai buni prieteni ..
-Bună Antonio ! Eu sunt Teresa. Ce-i drept , era chiar foarte drăguț. A semnat actele si am pornit spre casa lui .
-Și ..mai povestește-mi despre tine Teresa .
- Pai ma cheamă Teresa Tyler,am 8 ani si ador pisicile .
-Grozav ! Acasă am o pisică , sigur o sa îți placa .
Ajungem unde stătea el . Era o casa uriașă , cu o gradină in fața superbă ...mergeam cu gura căscată in spre ușă . Când am intrat în casa am rămas mută . Era extrem de frumoasă , pereți albi si lucioși , o canapea gigantică, un tv foarte mare ...Casa avea si 2 etaje + subsol .
-Teresa ! Hai sa îți prezint camera ta .
El se interesase la orfelinat de culoarea mea preferată ...Care era mov si a vopsit camera in mov . Mobila era mov . Era excelentă , parcă eram într-un vis ...
-Uite Teresa ! Îți place ?
-Este excelentă !!! O ador .
Totul mergea extrem de bine , aveam tot ce-mi doream . Camera mea , o casa mare , o pisică și chiar un telefon !!!!
A mers așa de bine un an , doi , trei , patru si chiar cinci...Dar , la un moment dat totul sa schimbat ...Antonio a devenit foarte violent din cauza consumului de alcool. La vreo 2 ani după ce m-a adoptat pe mine s-a îndrăgostit de o femeie foarte frumoasa dar acea femeie i-a frânt inima si de atunci este așa. Eu aveam 13 ani atunci ...Nu prea înțelegeam transformarea lui . La școala nu mai mergeam din cauza că el nu a mers sa semneze la nicio ședință așa că am fost exmatriculată . Din casa ieșeam doar ca să îi cumpăr lui alcool . Chestia asta a continuat până când eu am făcut 16 ani  . Atunci am decis că mai bine fug de acasă . Nu mai suportam țipetele lui . Uneori ma și lovea ...Așa că mi-am luat inima  în dinți si am plecat ....    

In my crazy mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum