Norocul ma lovește ?

4 2 2
                                    

Trecuse deja 5 zile , da știu...A fost o nebunie sincer . Am ajuns in gara din Franța la ora 3 dimineața . Am coborât imediat cum am ajuns . Apoi am băgat o fuga zdravănă  pana la magazinele de lângă gara. Acolo era o doamna în vârsta , cam pe la 65 de ani .

-Ce este cu tine la ora asta aici drăguță domnișoara ?
-Pai e o poveste foarte lunga ...

Si am început sa-i povestesc tot ce mi sa întâmplat..Spre surprinderea mea m a înțeles perfect , am aflat că si ea avea o poveste de viață asemănătoare numai că ea a fost adoptata de o femeie la vârsta de 5 ani iar la 17 a fugit .

-Draga de tine , te înțeleg perfect. Dar , ai unde sa stai ?

-Nu , nu am ...

-Atunci vi cu mine !

-Vorbiți serios ? Va mulțumesc din tot sufletul !

Si asa am făcut , am mers la ea acasă. Am mers cu autobuzul cam 45-50 de minute și într-un final am ajuns într-un sătuc mic , ferit de aglomerație . Femeia aceasta care se numea Lena , avea o casa veche , cam de vreo 50 de ani dar renovata între timp . Dar destul de spațioasa . 2 dormitoare , o bucătărie mica si o baie vopsita in albastru peste culoarea gri . Mi a arătat dormitorul din fundul casei si mi a spus :

-Privește ! Noua ta camera .

O camera modesta , spațioasă, cu televizor si tot ce ii trebuie .

-Va mulțumesc din tot sufletul pentru tot ce faceți pentru mine .

După asta m a întrebat daca îmi este foame , cred că-si a dat singura răspunsul la cum îmi făcea stomacul :))
Am mâncat si după am băgat somn restul zilei . A doua zi de dimineață m am trezit si când am ieșit din casa o vad pe Lena care uda florile si ii spunea unei fete de vârsta mea despre mine :

-Da , si cum ți am zis stătea langa gara ...Când am privit-o parca m am văzut pe mine .

-Aveți un suflet foarte bun doamna Lena  !

-Știi , ar fi bine daca te ai împrieteni cu ea , oricum nu cred că va pleca prea curând de aici  .

-Da , sa știți ca mi ar face plăcere sa o cunosc .

Ies pe ușă si spun :

-Și mie mi ar face plăcere !

-Oo, buna dimineața , s-a trezit dulceața . Spune Lena cu zâmbetul pe buze .

-Doamna Lena , eu trebuie sa plec dar voi veni mai târziu la dumneavoastră.

-Bine scump-o , te voi aștepta !

Dam sa intrăm în casa si ea își amintește ca nu-mi știe numele .

-Drăguța mea , eu mi-am dat seama ca nu îți știu numele ...

-Numele meu este Teresa Tyler doamna Lena .

-Ce nume frumos draga mea !

-Mulțumesc ! Dar cine era fata ?

-Ea este o vecina pe care eu o consider ca si fata mea , o cunosc de când s a născut .

-Aaa , am înțeles acum ..

Intram in casa si spun eu :

-As dori sa va spun ceva doamna Lena ...

-Spune scumpa mea .

-Mi am data seama când am plecat de acasă că scopul meu este sa mi găsesc adevărați părinți...

-Off scumpa mea , si eu care credeam că vei rămâne aici cu mine  :( 

După ce am auzit aceste cuvinte pur si simplu m am înmuiat pe dinăuntru...Si mi am dat seama că scopul meu in viață nu este sa lupt pentru a găsi oameni care nu m au dorit , si sa rămân aici cu Lena .

-Stiți , m am gândit mult mai bine si am sa rămân aici  .

-Ce veste buna scumpa mea !!!

Trecuse 3 ore si își face apariția vecina .

-Lidia !!! Draga mea !!! S a gândit si va rămâne cu mine ! Nu voi mai fi singură în sfârșit .

-Ce veste extraordinară doamna Lena !

-Iubitele mele , hai faceți cunoștință !

-Buna Lidia ! Eu sunt Teresa !

-Hey Teresa ! Sunt încântata de cunoștință !

-Hai , duceți-va la Teresa in cameră .

Mergem în camera si începem sa vorbim ...Deja trecuse 2 ore si noi ne înțelegeam foarte bine . Am aflat câte lucruri avem în comun . Ne înțelegeam de minune ! Dar venise timpul sa plece . Ne am luat la revedere si ma întrebat  Lena :

-Si ?? Cum va înțelegeți ?

-De minune . Răspund eu entuziasmată .

HELLO LUME ! CAPITOLUL A ÎNTÂRZIAT FOARTE MULT DIN CAUZA LIPSEI DE IDEEI . VREAU SA VA SPUN CA TITLUL IL VOI SCHIMBA DEOARECE NU SE POTRIVEȘTE CU CARTEA ABSOLUT DELOC. SI MAI VREAU SA VA SPUN CA IN CARTE , PERSONAJUL "LIDIA" ESTE DE FAPT  vasilica_56 VA MULȚUMESC PT TIMPUL ACORDAT ! POVESTEA CONTINUĂ....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 07, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In my crazy mindUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum