ပတ်ဂျုံဆောင်းဆိုတော့လူကတော့အခုမှစစချင်းမြင်ဖူးတဲ့ဝန်းနီကိုသဘောကျနေပြီထင်တယ်ကွာ...........
Hotel roomထဲတွင်
"ဟာ..ဂျိတ်..မင်းဟာ...ဟာ....ကတောက်စ်..မင်း...ရဲ့six packsတွေက..ဟာ..ကွာ..မိုက်လိုက်တာဟာ.."
"မင်းတို့နှစ်ယောက်တယောက်နဲ့တယောက်filrtနေတာဒီတသက်ပြီးတော့မှာလား...ငါလည်းနားတွေငြီးနေပြီ"
"ဟီဆွန်းဟာ...ငါက..ဒီတိုင်းဂျိတ်ကိုစရတာနဲ့တင်ပျော်နေတာ...သူ့ကိုစရတာကငါ့ကိုrelaxဖြစ်စေတယ်"
"ဒါနဲ့ဂျုံဆောင်းကော..သူ့ကိုငါမတွေ့မိသေးဘူး"
ကျွီ(တံခါးဖွင့်သံ)
"ဟိုမှာအသက်ရှည်တော့မယ်ပြန်လာပြီ"
"ဟမ်..ဘာဖြစ်လို့လဲ.."
"မဟုတ်ပါဘူး...မင်း..ဟိုကလေးကိုသွားပို့နေတာလားလို့.."
"အော်ဝန်းနီလား...အခုလေးတင်ပြန်သွားတာ"
*ဝန်းနီ*
သူတို့ကအဲလောက်တောင်ရင်းနှီးသွားကြပြီလား"အေးအေး"
"ဒါနဲ့ဟီဆွန်းမင်းဒီညနေဘာလုပ်ဖို့ရှိလဲ...မင်းအားရင်ငါနဲ့ခဏလိုက်ခဲ့ပါလား...Blue Seaဆီသွားမို့."
"Blue Sea?အဲဒါဘာကြီးလဲ"
သူကအဲဒါတောင်သိသွားပြီလား
"အာ့ဝန်းနီနေတဲ့နေရာလေ..ငါသွားမလို့.."
"မင်းကဘာလို့သူ့ကိုအဲလောက်တောင်ခင်သွားတာလဲမင်းကတော်ရုံတန်ရုံမခင်တတ်ပါဘူး"
"အာ.......အဲဒါက...ဘာ်လိုပြောရမလဲ...Love at first sight?..မြင်မြင်ချင်းချစ်သွားတယ်ဆိုတဲ့ပုံစံမျိုးပေါ့.....ဘာ့ကြောင့်လဲတော့ငါမသိဘူး..သူကဒီတိုင်းငါမျက်လုံးနဲ့မြင်မြင်ချင်းsoulmateဆိုပြီးသိနေသလိုပဲ"
"ဘာsoulmate?မင်းကွာမဖြသ်နိုင်တာတွေမပြောနဲ့သူကမင်းကိုကြိုက်ရောကြိုက်လို့လား"
"ငါကတော့ကြိုက်တယ်ထင်ထားပဲ....မကြိုက်ရင်လည်းကြိုက်အောင်လုပ်မှာ...ပတ်ဂျေးရဲ့အပိုင်နတ်သားလေးဖြစ်အောင်လုပ်မှာ"
YOU ARE READING
Love at first sight
Fanficပတ်ဂျေးတော့အခုမှစစချင်းမြင်ဖူးတဲ့ကောင်လေးကိုချစ်မိနေပြီထင်တယ်ကွာ short story