Kto to je?

493 11 14
                                    

Predomou stal vysoký vypracovaný chlap(ec?) ktorý si má celu obzeral ako nejaku stetkj. No ja stetka nie som.

,, Želáte si niečo či sa len na mna chcete pozerať ako nejaky uchyl?!" zamračila som sa a dupla nohou. Neznámi sa len uškrnul a priblížil sa ku mne. Bála som sa. Veľmi. Naklonil sa ku mne a uškrnul sa.

,, Kde tu nájdem analne dazdniky?" spýtal sa má potkehicky a zmurkol na mna. Videla som ako sa mu postavil. Pozrela som sa na neho.

,, Tretia ulička práva strana." odpovedala som mu a ďalej som odkladala tovar. Asi po 5 minútach som ho videla stať pri pokladni. Išla som mu nablokovat tovar. Kupoval si analny dáždnik a umelú ancu. Nevyzerál ako nejaký chudák čo potreboval ancu no neriešila som to.

,,59$ vás poprosím." poprosila som ho a on mi dal 100.

,, Za zvysok si kúpte dačo." znurkol na mna a odišiel. Ostala som v nemom úžasne. Ešte nikto mi nedal 51$ tringelt. Bola som v nemom úžase. Usmiala som sa a strcila som si peniaze do podprsenky a ďalej pracovala. Keďže sme chudobný a ja nedostávam žiadne peniaze preto mam aj brigádu čiže som rada za každý cent.

•Po 2h•
Vrátila som sa domov úplne vystavena. Jeden zákazník si chcel kúpiť mna a trval na tom až musela prísť polícia a dať ho do väzenia. Ako som prišla domov tak som videla Tibora ako si masti chleba aj seba. Fuj. Neviem prečo to rad robí v kuchyni. Čakala som že ako ináč si ďalej bude robiť svoj biznis nad chlebom s maslom no teraz tomu tak nebolo. Videl mna aj moje veľké prsia a rozbehol sa na mna. Bála som sa. Roztrhol mi oblečenie a ohol má o gouc.

,, Tibor prestaň!!! Nie!!" kričala som a plakala. Bála som sa

,, To máš za to že si taká šereda!" plufol mi na chrbat a vrazil ho do mna. Zakricala som. Oco sa na nás iba kukol že čo robíme a dal si high five s Tiborom. Po troch hodinách sa Tibor konečne urobil do mna a stlačil mi cicky.

,, Toto teraz ocakavaj každý deň ty krava hlúpa." uškrnul sa na mna a pleskol mi po zadku. Tibor má práve znásilnil. Išla som hore schodami na otec má podkol a plufol na mna. Keď som sa konečne dostala do izby som išla do sprchy kde som plakala. Neverím že mi to Tibor spravil. Ten debil!!! Musím utiecť z tohto pekla!! Keď som vyšla z sprchy som si otvorila som Applebook a kukla si Frozen. Milujem ten film. Ako som tak kukala film som rozmýšľala kde by som mohla utiecť. Pozerala som si rôzne hotely a zapáčil sa mi granthotel Praha v tatrach. Mala som našetrené tak na mesiac aby som tam mohla bývať. Keďže mi rodičia prispievali malou sumou každý mesiac a neminala som si nasetrila tučnú sumicku čiže môžem v pohode zdrhnut z domu. Keď som dopozerala aj Frozen 2 som sa rozhodla že utečiem. Zbalila som si kufre a obliekla som si toto⬇️

Ešte som sa trochu namaľovala a dala si vlasy do veľkého drdolu

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Ešte som sa trochu namaľovala a dala si vlasy do veľkého drdolu. Pozrela som sa posledný krát na svoju izbu⬇️

 Pozrela som sa posledný krát na svoju izbu⬇️

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Bude mi to tu chýbať. Mala som rada svoju rodinu no musím utiecť. Nechcem aby má každý deň Tibor znasilnival. Pomaly som sa vytratila z domu a hladala som miesto kde by som našla taxík. Keď v tom mi niekto dal handričku na ústa a ja som nevidela nič iné len tmu...

Ďakujem vám za prečítanie ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️ dúfam že sa vám to páčilo tak ako mne ❤️‍🔥❤️‍🔥

Zachránená Mafiánom Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon