* 2018 წელი
ფელიქსი ერთი 18 წლის ბიჭია ავსტრალიიდან. ძალიან უყვარს ცეკვა. ის სამხრეთ კორეაში ჩაირიცხა JYPE კოლეჯში. მისი ოცნება ზუსტად რომ ამ კოლეჯში მოხვედრა იყო.
__________
* კოლეჯის პირველი დღეროცა ფელიქსმა პირველად შეაბიჯა ფეხი სტუდიაში, მან დაინახა ბიჭი და იფიქრა ,,ეს ბიჭი ჩემი ტოლია ალბათ". გაეღიმა. დაინახა რომ ბიჭმა მას შეხედა და მანაც გაუღიმა. ამ დროს კოლეჯის დირექტორი Jay Park შემოვიდა.
- გამარჯობა, ბიჭებო. -თქვა მან.
- გამარჯობა, ბატონი პარკ. -თქვეს ერთხმად.
-უკვე გაიცანით ერთმანეთი? -იკითხა მან.
- ჯერ არა სერ. -თქვა ჰიუნჯინმა.
-კარგით. -თქვა მან. -რომელი საათია? -იკითხა პარკმა.
- 10 სერ. -თქვა ფელიქსმა და ტელეფონი ჯიბეში ჩააბრუნა.
- უი რა დრო გასულა, წავედი ბიჭებო ახლა მე და სხვებიც მოვლენ.- თქვა პარკმა და კარისკენ წავიდა.
-ნახვამდის სერ. - თქვეს ბიჭებმა.
- ბოდიში რომ არ გაგეცანი. -თქვა ფელიქსმა.
- არაუშავს გაცნობა ახლაც შეიძლება. -თქვა ჰიუნჯინმა.
- მე ფელიქსი ვარ.
- მე ჰიუნჯინი.
- ფელიქსს საიდან ხარ? - დაინტერესდა ჰიუნჯინი. - სამხრეთ კორეელი რომ არ ხარ აქცენტზე გეტყობა.
- მართალი ხარ. ავსტრალიელი ვარ. -თქვა ფელიქსმა.
__________
ბიჭებიც მოვიდნენ და ერთმანეთიც გაიცნეს. ამ დროს ოთახში პარკი შემოვიდა.
- გამარჯობა ბიჭებო. -თქვა მან.
- გამარჯობა, ბატონო პარკ. -თქვეს ერთ ხმად.
- მინდოდა მეთქვა, რომ ვარჯიშსს დღეიდან შეუდექით, რადგან იქითა კვირაში უკვე მზად უნდა იყოთ. ახლა კი ოთახები გაინაწილეთ და ბარგი ამოალაგეთ. ნახვამდის. -ეს თქვა და ოთახიდან გავიდა.
- ნახვამდის სერ. -თქვეს ერთად.
ამ საუბრის შემდეგ კი ოთახებში განაწილდნენ.
________
ჩემი პირველი ფიკია. ალბათ კარგია. გამიზიარეთ თქვენი აზრი. <3