Reggel a madarak csicsergésére és napsütésre ébredtem....na meg nagy..arra keltem hogy 7:40 van és elfogok késni. Kikeltem az ágyból megágyaztam és kiválasztottam az outfittem. Egy oversize fekete nike pólóra esett a választás, amihez választottam egy fekete szaggatott farmert és egy fekete converst. Még egykét ékszert is feldobtam hozzá. Például egy keresztes nyakláncot és egy pár fekete gyűrűt is. Majd megcsináltam a sminkem ami egy kis szempillaspirálból állt. Amint ezzel megvoltam már rohantam is le fogat mosni meg stb. 7:50 Bár nem nagyon zavart hogy késésben vagyok úgyhogy csak úgy simán gyalog indultam suliba. Pár perccel később egy fekete range rover lassított le mellettem. Nagyszerű Jaden Walton!
-Mit akarsz?-mondtam unottan.
-Elvigyelek?
-Isten ments!
-Na ne már ! Gyalog még holnap se érsz oda!
-Haha nagyon vicces! Nem akarok veled mutatkozni!
-Ez sértő!
-Ez van.
-Na gyere! Nem hagyom hogy elkéss!
-Inkább elkések!
-Hát jó! Viszont én nem akarok! Csá te banya!- majd tovább hajtott. Erre nem válaszoltam csak megforgattam a szemeim és mentem tovább. Na ezt neked Jaden Walton! 7:55-re már a suliban voltam. Unottan odamentem a szekrényemhez és bepakoltam gyorsan a táskám. Legnagyobb szerencsémre még volt a hátsó padban hely. Tökéletes hely a telefonozásra. Sajnos a terem nagyon kicsi ezért csak mellettem volt szabad hely. Reméltem hogy senki nem jön már be a terembe. Amikor megláttam Jaden Waltont a szívem kihagyott egy ütemet. Ez komoly?! Láttam hogy felém sétál. Hasonló hozzáállással.
-Csá te banya!
-Nem tudsz esetleg kussolni?
-Nem főnökasszony!-förmedt rám.
-Nagyszerű!-forgattam meg a szemeim.
~Na gyerekek kezdődik az óra. Kezdjük egy feleléssel. Feleljen mondjuk....-csak ne engem- Jaden Walton-ez az-
A tanár kérdezgette Jadent és viszonylag tudott is válaszolni a kérdésekre.
~Jaden! Ez 3-as!
Egyből ahogy ezt kimondta a tanár Jaden egy gúnyos pillantást vetett rám. Ezt viszonoztam. Amikor visszajött a padhoz tettem rá egy elég jól eső megjegyzést.
-Stréber-tört ki belőlem a nevetés.
-Haha -válaszolt gúnyosan
~Rendben gyerekek az órának vége!
Végre! Szabad vagyok! A suli továbbá unalmasan telt. hazafelé ballagtam amikor megláttam ismét mellettem Jaden fekete kocsiját lassulni. Nagyszerű! Ez kellett még!
-Kell egy kávé?-nemet kell mondanom de nem tudok! A kávé a mindenem!
-Csak ha te állod!
-Oké-forgatta meg a szemét.-Szálj be!
Beszálltam. Szépen lassan mentünk a kocsival.
-Remélem a starbucksba megyünk!
-Oda!
-Talán nem is vagy olyan buta.
-Sosem voltam.
-Hagy kapcsoljak zenét!
-Nem! Biztos valami nyafogós Ariana Grande zenét fogsz kapcsolni.
-Dehogy! Kinek nézel?
-Na jó kapcsolj!
Egy pörgős zenét kapcsoltam. (Gayle: abcdefu) Nem bírtam ki ezért hangosan elkezdtem ordítani a refrént.
-Ne kornyikálj már!
Erre elkezdtem hangosabban énekelni.
-Jó feladom!-mondta nevetve.
Közben megérkeztünk a starbucksba. Kikértük a kávét és leültünk egy padra.
-Ez most komoly? Karamell Macchiato?
-Igen! Ezt mádom!
-Hagy kóstoljam meg!
-Fúj nem!
Hirtelen összenéztünk. Mélyen belenéztem a gesztenyebarna szemeibe.
-Nem kapsz.-szakítottam meg a csöndet.
-Nem is kell-mondta normál hangnemben.-Hazavigyelek?
-Igen, köszi!
Hazavitt és leparkolt a házunk előtt.
-Hát akkor szia!
-Csá banya-a véleményemet a középsőujjammal mutattam ki.
Amikor beértem a házba anya kérdezgetni kezdett.
-Ki ez a helyes fiúcska?
-Ja csak Jaden.
-Szólj ha van valami!
-Fúj nem lesz!
Majd felmentem a szobámba.
Ez volt a part 1<3 remélem tetszett!
ESTÁS LEYENDO
Ellenség vagy szerelem?
RomanceA könyv egy magabiztos 15 éves lány életére világít rá.