*Sınıfa giderler*
Soojin: hyunjin, bence birlikte takılmamalıyız.
Hyunjin: soojin yapma böyle, çok üzgünüm hepsi benim yüzümden oluyor ama burdaki tek arkadaşım sensin.
Soojin: zaten okulda birden herkes seni konuşmaya başladı, kolayca arkadaş edinebilirsin.
Hyunjin: tamam sen nasıl istersen öyle olsun...Ama tamamen takılmayı bırakmayalım lütfen.
Soojin: tamam.-Hızlı geçiş-
Akşam oldu, okuldan çıktık. Fakat bugün yemekhanede soojin'e saldıran kızlar arkamızdan geliyorlardı. Onlar ve biz haricinde bu yolda kimse yürümüyordu. Soojin'in korktuğu ama güçlü gözükmeye çalıştığı belli oluyordu.
Hyunjin: iyi misin?
Soojin: galiba...şu marketten biraz abur cubur alacağım sen burda bekle.
Hyunjin: tamam ama sakın birisinden yardım isteme :)
Soojin: offf tamam hyunjin bitti gitti o olay.Diyip markete girdi. Bende marketin önünde bekliyordum. O kızlar gözden kaybolmuşlardı.
Soojin'den
Marketten biraz abur cubur aldım. Hyunjin dışarıda bekliyordu, fakat market kapısına arkası dönüktü. Ben tam çıkacağım sırada, okul yemekhanesinde bana saldıran kızlar ağzımı kapatıp ben köşe bir yere çektiler-Bak kızım sana açık ve net bir şekilde konuşucam. Hyunjinin peşini bırak, onu kendine aşık etmeye çalıştığını biliyorum!
Soojin: okay.
-ne?
Soojin: ee bil, nolmuş yani?
-hyunjin'den uzak durucaksin!
Soojin: insanın ev arkadaşından uzak durması pek mümkün olamıyor maalesef. Üzgünüm kızlar.
-bi dk ya hyunjin senin gotunu mu kaldırdı? Eskiden korkardın, şimdi buldun bu yakışıklıyı cesaretlendin değil mi!?
Soojin: sanırım. CANIM arkadaşım bana destek çıktığı için cesaretlendim.
-Aranızı bozucam kızım sizin. Senden soğutucam onu!
Soojin: bekliyorum.Kızlar gittiler bende hiç bir şey olmamış gibi hyunjin'in yanına gittim.
Soojin: geldimm.
Hyunjin: hıh? İ-iyi. Hadi gidelim. Hava iyice soğudu.
Soojin: sana bir şey mi oldu? Bi garipsin?
Hyunjin: yoo, üşüdüm sadece biraz.
Soojin: tamam. Gidelim hadi.Hyunjin'den
~~~~~~~~~~~~
Ben marketin önünde beklerken bir anda soojin'in markette olmadığını gördüm. Etrafa bakınırken, o üç kızın soojini bir kenara çektiklerini gördüm. İlk başta yanlarina gidicektim fakat soojin'in kendini savunduğunu görünce kenarda durup izledim.*Evdeler*
Soojin: hyunjin bu gö-
Ben tam tişörtümü çıkarttığım an soojin odaya daldı.
Soojin: owwww, pardonn
Odadan çıkacağı an...
Hyunjin: dur dur!
Soojin: i-işim var beni-
Hyunjin: dur dedim.
Soojin: 😳
Hyunjin: baksana iyiler mi? (Karın kaslarından bahsediyor)
Soojin: hmmmm...hmmmm...hmmmmmmmmmmm.
Hyunjin: cevap versene kızım.
Soojin: iyiler galib-Soojin'den
~~~~~~~~~~~
Tam odadan çıkacağım sırada beni kolumdan tutup kendine çekti. Neredeyse dip dibeydik. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum...Hyunjin: ne kadar iyi? Bununla kız tavlayabilir miyim?
Soojin: i-iyi işte.
Hyunjin: ne kadar?
Soojin: 10 üzerinden 8.
Hyunjin: Hey! Niye 8!?
Soojin: biraz daha yapmalısın
Hyunjin: iyi, yarın çalışmaya başlıyorum.
Soojin: neyse canım çok sıkıldı bir şeyler yapalım.
Hyunjin: korku filmi izleyelimmm.
Soojin: tamam gel.Salona gittik. Güzel bir korku filmi seçtik. Koltuğa oturduk ama aramızda baya mesafa vardı.
Hyunjin: soojin.
Soojin: efendim.
Hyunjin: hani bu aşk filmlerinde başroller sarılarak korku filmi izlerler ya?
Soojin: evet
Hyunjin: bizde...Tam yerinde kestim walla yarın yeni bölüm aticam❤️
'''OY VERMEYİ UNUTMAYİNN'''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505 [Hyunjin ile hayal et]
ChickLit"Ölü bedenimde bile kalbimdeki tek insan sen olucaksın."