Hyunjin: benim öpücüğüm sihirlidir bebeğim. Yarına kadar hiç bir şey kalmicak. Eğer kalırsa bana gel.
Soojin: iyi geçmezse söylerim. Baksana olmuş mu ramen?
Hyunjin: offff hayatımda yediğim en iyi şey!
Soojin: çünkü ben yaptım.
Hyunjin: bende onu diyorum ya.
Soojin: sen bana gerçekten abayı yakmışsın.
Hyunjin: hadi yiyeliiiiimmmm.Yemeği yerler. Ve okula giderler.
Soojin'den
~~~~~~~~~~~~
Okula gittiğim zaman başka sınıftan bir kız yanıma geldi. Bana zorbalık yapanlarin arasında onu hiç görmemiştim. İyi bir şekilde yaklaştı.-Hey! Soojin.
Soojin: efendim?
-Şey, arkadaş olalım mı?
Soojin: hmm bilmemHyunjinde o sırada yanımdaydı.
Hyunjin: hadi olsana, al sana fırsat.
Soojin: guveniyim mi?
Hyunjin: sır fln verme ama takıl nolcak? Hiç bir şey kaybetmezsin.Soojin: olur.
-Çok sevindim! Ben min ji.
Soojin: beni biliyorsun zaten.
Min ji: yemekhaneye inelim mi? Hem iyice tanışmış oluruz.
Soojin: olur. Sen gelmiyor musun hyunjin?
Hyunjin: yok yok, sen takıl *eliyle 👍🏻 işareti yaptı ve uzaklaştı*Yemekhaneye indik. Sırada ilerlerken:
Min ji: Okulda adının saçma şeylere çıktığını duydum.
Soojin: eh, evet. Asla bırakmıyorlar peşimi.
Min ji: hyunjin geldikten sonra daha da zor olmaya başlamıştır herhalde.
Soojin: neden ki?
Min ji: yakışıklı görünce kızlar başına üşüşmüştür de ondan. Sana yalakalık fln yapmaya gelenler olucaktır elbet
Soojin: genelde ona yaklaşma diye gelenler oluyor ama neyse.Sıra ilerledi...ilerledi. (hiç edebiyat yapamiom aq)
Yemek alıp bir masaya oturdular.Min ji: istersen benim nuget'larımı alabilirsin. Ben pek sevmiyorum.
Soojin: teşekkürler.Bu işte bir terslik vardı. Ama tam çözemedim. Umarim arkadaş olduğuma pişman olmam.
Min ji: ee hadi kendinden bahset biraz.
Soojin: bahsediyim, hobilerim şarkı söylemek film izlemek vs klasik şeyler. Hyunjinle aynı evde yaşıyorum.
Min ji: gerçekten mi!? Bu hiç aklıma gelmemişti. E o zmn aranızda bı aşk meşk vardır değil mi? Ayy çok severim bu işleri.
Soojin: *iç çekerek* yok canım. Öyle bir şey olacağını düşünmüyorum.
Min ji: Walla siz sevgili olursanız bütün okul patlar. Çünkü şimdiden hyunjin okulun en popüler erkeği haline geldi. Hyunjin'den önceki popüler erkek bizim sınıfta ve çok sinirli. Helede hyunjin'den nefret ediyor.
Soojin: e çünkü hyunjin gelince kızların dahil herkesin dikkati onun üzerinden çekilip hyunjinin üzerine verildi.
Min ji: aynen. Sinirlenmesini geçtim ben size zarar verir diye korkuyorum. Akşamları dikkat edin eve giderken.Biz tam bunları konuşurken hyunjin yanında bir kızla geldi
Hyunjin - seo yeon: selam kızlar.
Min ji: selam.Hyunjin yanıma oturdu.
Soojin: bu kim?
Hyunjin: yeni tanıştım adı seo yeon, çok tatlı biri. Sanada onu sorucaktım. İzin verirsen bu akşam bizim eve gelicek.
Soojin: bunu niye bana soruyorsun ki?
Hyunjin: ev arkadaşımsın sonuçta.
Soojin: neyse, benim için sorun yok gelebilir.
Hyunjin: tamamdır.
Yanımdan kalktı ve kulağıma yaklaşıp fısıldadı.
Hyunjin: sarılıp aşk filmi izleyeceğiz :)
Soojin: banane bundan?
Hyunjin: bilmem soyliyim dedim. Hadi gidelim seo yeon
Seo yeon: hoşçakalınn.Min ji: Lan bu seni sevmiyor muydu!?
Soojin: yok ya.
Min ji: öyle sanmıştım ben. Yoksaaa sen mi seviyorsu-
Soojin: hayır ya. Nesini sevicem ben bunun?
Min ji: ne bilm öyle duruyordu. Neyse bitirdiysen gidelim mi? Ders baslicak zaten.
Soojin: gidelim.Akşam olmuştu. Hyunjin sabahki kızla randevuya çıkacağını söylediği için benimle birlikte eve dönmemişti. Ben de kafamı dinlemek için yolu uzatıp sokaklarda yürüdüm. Eve gittiğimde çoktan gelmişlerdi. Kapıyı açıp içeriye girdim. Hyunjin ve o kız sarılıp film izliyorlardı...
Hyunjin: sonunda geldin soojin. Niye geç kaldın?
Soojin: kafa dinledim biraz.
Hyunjin: neyse bize katılmak ister misin?
Soojin: bilmiyorum gelirim belki birazdan siz takılınOdama geçtim ve kapıyı kilitledim.
Soojin: Daha dün benimke flörtleşirken şimdi başka bir kızla beraber!? Ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum!!
Hyunjin'den
~~~~~~~~~~~~
Planım tam tıkırında işliyordu. Odasında sesli bir şekilde konuştuğu için sesini kapıdan duyabiliyordum. Ve istediğim gibi, kıskanıyordu.
Yataktan kalktığını duyunca hemen geri salona gittim. Galiba yanımıza gelicekti.Soojin'den
~~~~~~~~~~~~
Pijamalarımı giydim ve karnım açıktığı için kendime ramen yaptım. Salona onların yanına gittim.
Hyunjin: soojin, bize de ramen yapar mısın? (Ayaklarını da yikiyim istiyorsan)
Soojin: banane olm kalk kendin yap.
Hyunjin: hadi soojin lütfen. Kızı bırakıp gidip ramen mi yapayım? (Evet)
Soojin: evet, gidin romantik romantik yemeğinizi yapın!
Hyunjin: iyi! Gel bebeğim yemek yapalım.
Seo yeon: tamam aşkım. (Aşkım değil askm diceksin armut kafa)
Mutfağa gittiler.
Soojin: tAmAm aŞkIm. Canı cehenneme!
Telefonumu elime alıp okulun twitter sayfasında dolaşmaya başladım. Hyunjin ve benim adıma bir sürü hashtag açılmıştı. Birine girdim, yorumları okumaya başladım. Bizim sevgili olduğumuza dair bir sürü yorum vardı.
-kesin sevgililer.
-hyunjin buna nasıl bakmış anlamadım.
-sevgili değiller! Hyunjin bu akşam bir kızla takılıyordu. Soojin ise tek başına eve gidiyordu!
-hyunjin, soojin'i kullanıyor olmasın?
-hayır, bende soojin popüler olmak için hyunjin'i kullanıyor.Aisshhhh hepsi saçma sapan yorumlar!
Hyunjin: soojin! Yardım eder misin?
Soojin: offf geldim!Malzemeleri çıkarttım. Boş durmasın da azıcık iş yapsın diye seo yeon'un eline bıçak verdim...
Soojin: sen şunları doğra.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hyunjin: SOOJİN! HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN!!
Soojin: BU EVDE KENDİMDEN BAŞKA KIZ İSTEMİYORUM HYUNJİN! AL AŞKINI BAŞINA ÇAL!Sizce neden kavga etmeye başladılar?????
Bu bölüm bu kadardı diğer bölümü en kısa zamand atarımmmm
'''OY VERMEYİ UNUTMAYIN'''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505 [Hyunjin ile hayal et]
ChickLit"Ölü bedenimde bile kalbimdeki tek insan sen olucaksın."