2

2.4K 164 19
                                    

Jeongguk:
Aman tanrım. Bayım kimsiniz?
Korkutuyorsunuz beni?

Bilinmeyen Numara:
Benden korkma Jeongguk sana zarar vermem.
Ayrıca şu an içerisinde benim kim olduğumu bilmesen daha iyi olur.

Jeongguk:
Tanrım, sizde bunlar harici fotoğrafım var mı?

Bilinmeyen Numara:
Korkmanı istemem fakat, bende bin fotoğrafını aşkın koleksiyonum var.

Jeongguk:
Bu rahatsız edici bayım. Silebilir misiniz rica etsem?

Bilinmeyen Numara:
Silemem Jeongguk.
Her gece tek dayanağım olan fotoğraflarını silemem.

Jeongguk:
Bayım, onlar benim fotoğraflarım ve fotoğraflarımı izinsiz bir şekilde çekip telefonunuzda saklıyorsunuz. Bu aşırı rahatsız edici ki fotoğraflarımı çekme nedeninizi artı olarak ne zamandır çekmeye başladığınızı ve en önemlisi sizin kim olduğunuzu bilmiyorum.

Jeongguk:
Bana bunları açıklayım bayım.

Bilinmeyen Numara:
Seni seviyorum Jeongguk.
Kurdunu, sen beni tanımamana rağmen hissedebiliyorum. Ruh eşinim ben senin. Fakat yanına gelemem, beni göremezsin.
(Görüldü 23.30)

Bilinmeyen Numara:
Kim olduğuma gelirsek eğer, her ne kadar lakaplardan hoşlanmasam bile bana Victor diyebilirsin.

Jeongguk:
Bayım, bana ruh eşimin siz olduğunu söylüyorsunuz fakat siz karşıma çıkmadan buna nasıl inanabilirim? Sonuçta her akşam bir bilinmeyen numara bana takıntılıymış gibi fotoğrafımı çekip ruh eşim olduğunu söylemiyor.

Bilinmeyen Numara:
Jeongguk.

Bilinmeyen Numara:
Kurdunla barışık biri değilsin. Sen her ne kadar kendini sert olarak göstermeye çalışsan bile içindeki varlık o kadar merahmetli ve sevgi yumağı ki bazen seni yiyesim geliyor.


Bunca zaman seni izlerken yanına gelmemek için kendimi ne kadar zor tuttuğumu bir ben birde tanrı bilir. O kadar saf ve temiz bir ruhun var ki Jeongguk hergün sana biraz daha aşık oluyor gibi hissediyorum.

Sen çok, çok özel birisin. Ve aynı zamanda o kadar merhametli. Hatta ve hatta sen kendine ait olmayan
sokak çiceklerinin kuruduğunu görünce gidip onları sulayacak kadar merhametlisin. Her gün sokak hayvanlarına süt ve mama bırakıp saatlerini onlara ayıracak kadar merhametlisin. Aynı zamanda da çok hırslısın; derslerine, gelecekteki hayalin olan Avulatlık mesleğini ele alabilmek için asılman gibi mesela.

Bazen gerçekten merak ediyorum; hem bir çok kızı, kızdan geçtim neredeyse tüm omegaların kıskanacağı bir güzelliğe sahipsin fakat o kadar narin ve eşsiz olmana rağmen kalkıp bununla övünmüyorsun veya egolu bile değilsin benim güzel Jeongguk'um.

Derslerin çok iyi, okul birincisisin, vücudunun kıvrımlarından bahsetmek bile istemiyorum. Sadece bu konuda söylemem gereken tek şey spor salonundaki alfaların bakışlarına dikkat et olur mu? Sana yiyecekmiş gibi bakıyorlar ve ben kurdumu tutmakta zorlanıyorum. Senden tek ricam egzersizlerini evinde yapman olabilir hm? Amacım seni kısıtlamak değil asla yanlış anlama. Sadece o alfaların bakışları hiç tekin değil o yüzden. Amacım sadece senin iyiliğin.Zaten iyiliğin için uzak duruyorum senden.

Jeongguk sana diyebileceğim tek şey hatta bilmeni istediğim tek şey seni çok seviyor olmam, şunu unutma her zaman gözlerim senin minik bedeninin üzerinde. Korkutmak istemem fakat benden kaçamazsın bile, ben her yerdeyim.

Bunların hiçbirini seni korkutmak için söylemiyorum. Sadece bil tamam mı? Şu an dan itibaren her yerde huylanıp, etrafına korkuyla bakacağını az çok tahmin ediyorum fakat Jeongguk tekrar söylüyorum benden sakın korkma. Herkese zarar versem bile sana asla zarar vermem, veremem. Anlıyorsun beni öyle değil mi?
(Görüldü 24.00)

Bilinmeyen Numara:
Ah sanırım anlayabiliyorum?
Cevap veremeyecek kadar kendini şaşkın hissediyor ya da bu söylediklerime karşı söyleyebileceğin hiçbir şey yok. Zaten dert değil birtanem. Zamanla alışacaksın bana, başlarda sana yazmayıp hergün izlemekle yetinebiliyordum fakat kurdum..

Kurdum o kadar gururlu ki senin benden haberin olmamana karşı darıldı, birkaç haftadır dönüşemiyorum bile. Sırf senin onun varlığını bilmeni istediği için yazıyorum sana. Fakat şu an içerisinde bulunduğum pis işleri üzerimden attığım anda yanına geleceğim.

Benim minik, biricik Jeongguk'um. Yakında sana geleceğim.

My Eye On ↣ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin