Austin si Miranda se bateau cu faina. living-ul si bucataria erea alba din cauza faini, si cei doi zapaciti la fel.Ma uit la fetele lor dar nu prea puteai sa vezi nimic, pentru ca fetele lor erau pline de faina, daca nu ii vedeam corpul as pute spune ca erau fantome.Am inceput sa rad in hohote de cei doi nebuni, dar rasul meu nu a durat mult ca il vad pe Justin cu punga de fina in mana, gata sa arunce in mine. Se apropia din ce in ce mai mult de mine si din instinct am inceput sa alerg prin living, ca nu cumva Justin sa ma prinda. Dintr-o data simt o mana cald pe umarul meu, ma intorc si il vad pe El cu un zambet malefic pe fata, nu apuc sa fac vreo miscare ca Juju imi toarna punga cu faina in cap.Imi indepartez faina de la ochii si fug in bucatarie sa caut o alta punga de fina. Dupa 5 minute gasesc o alta punga de faina, fug repede din bucatarie, ajung in living si il vad pe Justin stand pe canapeaua plina de faian, jucanduse pe telefon. Merg tiptil ca nu cumva Justin sa ma vada, ajung langa el si incep sa ii torn punga de faina in cap, exact cum a facut el cu mine.
Justin: Nu parul, nu parul!
Tip el la mine. Nu m-ai ma pot abtine si incept sa rad de el.Il vad cum se indeparteaza de canapea si fuge repede in baie.Dupa inca vreo 3 minute de ras ma uit in living dupa Austin si Miranda dar nu ii vad nicaieri.Imi este mult prea lene sa ma duc sa-i caut, asa ca ma apuc sa fac putina ordine in casa.Ma duc in debara sa iau aspiratorul si o carpa,ma apuc de curatenie si dupa 30 de minute termin si ma pun extecunuata pe canapea.Dintr-o data ii vad pe Austin si Miranda tinandu-se de mana. *Porumbei au sa-mi dea niste explicati.* Imi spun eu in gand.
Austin&Miranda: Buna mamiiii!!!! *Spun amandoi foarte veseli*
Maia: Scumpii mei aveti ceva sa imi spunei?! *Ma uit la ei cu o spranceana ridicata.*
Austin: Paiii... mami stii eu m-am indragostit de o fata*spun el cu o voce de copil mic*
Miranda:Si eu m-am indragostit de un baiat.*Spune ea cu aceas voce*
Maia:Si cine sunt aceste persoane?*Ii intreb eu , prefacandu-ma ca nu stiu nimic*
Austin:Fata de langa mine.*Spune si face o fata de catel ploat*
Miranda:Baiatul de langa mine.*Spune si face aceas fata*
Maia:Stiam! Asa ca fratioare ai grija de M si tu domnisoara ai grija de fratiorul meu tembel.*Spun eu foarte serioasa*
"Eu și Austin nu suntem frați de sânge dar ne cunoaștem de mici. Și chiar mi-as fi dorit un frate ca Austin,este foarte grijuliu și super protector. Și sa fim serioși arata foarte bine.In fine el va fiu mereu fratele meu mai mare pe care îl iubesc."
Austin&Miranda:Sigur mamiii*Spun amandoi foarte fericiti*
Austin nu mai sta pe ganduri si o saruta brutal pe Miranda.
Maia:Copii nu de fata cu mine *Spun si imi spun mainlie la ochii*
Amandoi incep sa rada de reactia mea. Bine intr-adevar eram amuzanta!
Dintr-o data aud usa de la baie trantinduse, imi intorc capu si il vad pe Justin doar in boxeri.
Maia: Ooo, Jujule ai ramas fara haine?*Si incep sa rad*
Justin:Nu am ramas fara haine, doar ca cineva mi-a umplut hainele de faina.*Spune si se uita urat la mine*
Maia:Dar eram datoare.*Spun si ii fac cu ochiul*
Juju deschide gura sa spuna ceva dar este intrerupt de telefon care incepe de sune.
Justin: Oameni buni , unde este telefonul meu? *Spune el agitat*
Austin&Miranda&Maia:Habar nu avem!
Justin se întoarce si incepe sa fuga pana in baie.
Justin P.V.
Imi gasesc telefonu in baie,si cand ma uit pe ercan sa vad cine ma suna , imi pica fata. Cine ma suna era ...
Heii guys, sper sa va placa si acest capitol,astep parere.Cine vrea dedicatie?
Va pup si va iubesc♥Bye!
CITEȘTI
Friendship Turned Into Love
FanficAceasta este o poveste despre o fată care este cea mai buna prietena a celebrului cantaret Justin Bieber. Dar cea ce nu stie ea este ca el este indragostit de ea de foarte mult timmp. Oare Maia va afla?Cititi caretea si o sa aflati!!Big Kiss:***