3. bölüm

2 1 0
                                    

Selam canımın içleri yeni bir bölümle beraberiz sonunda kavuştuk
Lütfen yorum yapıp takip etmeyi unutmayın:)

...
3.bolüm;"lüks arabasına yaşlanmış bana bakıyordu..."

Sabah alarmımın çalmasıyla uyandım ve okula gitmek için hazırlandım
Annem ve babam kahvaltının başında oturmuş beni bekliyorlardı

"Günaydın"
"Günaydın kızım,yemek yemiycek misin?"
"Okulda yerim babacım, görüşürüz"
"Dikkatli git kızım"
"Tamam!"

Evden çıktım ve karşımda onu gördüm, ozanı! Lüks arabasına yaşlanmış bana bakıyordu.

"Günaydın"
"Günaydın"
"Seni bırakmamı ister misin?"
"Yok sağol, önüme geçip servisi kaçırmama sebep olma yeter."bunu söylediğim esnada başını öne eğdi galiba bana bozuldu
"Özür diledim işte,kendimi affettirmeye çalışıyorum.daha ne istiyorsun?"
"Bana mani olmamanı istiyorum."
"Offf, tamam sen nasıl istersen öyle olsun."
Böyle bir cevap vermesini beklemiyordum. Biraz kırıldım.

O sırada  servis geldi ve servise bindim okula vardığımda kapıda Dilara ile karşılaştık

"Günaydın"
"Günaydın"
Meraklı bir yüzle bana baktı ve;
"Birşey sorabilirmiyim"
"Tabii"
"Dün niye ozanın arabasına bindin, daha önceden tanışıyor musunuz?"
"Hayir, sabah okula gelirken karşılaşmıştık. Hata biliyormusun dün okula onun yüzünden gec kaldım, özür dilemek için beni evime bıraktı"
"Hmm anladım"
"Ne oldu niye sordun sen"
"Ozan'ı kızlarla konuşurken hiç görmedim de ondan sordum"
"Neden kızlarla konuşmuyor ki?"
"Bilmiyorum bende"

Nasıl yani ozan kızlarla konuşmuyor mu ozaman benimle neden konusmustu bu bana çok saçma gelmişti ama ozanın konuştuğu tek kız bendim ve  kendimi mutlu ve özel histetim.
Birlikte yürürken sınıfın önüne kadar geldik içeri girdim gözlerim onu aradı ama o yoktu nerdeydi sabah onu tersledim diye üzülüp okulami gelmemişti.

Tam böyle düşünürken ozan kapıdan girdi,gelmesi beni mutlu etmişti yanına gidip sabah kalbini kırıp kirmadigimi sormak istedim ama yanına gidince yüzüme bile bakmadan başka tarafa giti,sanırım uzmustum onu ama ondan özür dilemiyecektim çünkü o haksız dı.
Tüm gün Dilara ile beraberdik, çok iyi iki arkadaş olmuştuk hatta yeni arkadaşlar edindim;fatma, Zeynep,can,emin, Ömer ve Mert hepsi bana karşı çok iyilerdi ozelikle emin çok nazik ve kafa dengi biriydi.
O gün ozani birdaha görmedim doğrusu görmekte istemedim çünkü haksız olduğumu düşünmüyordum.o hafta ozanı çok nadir görmüştüm sanırım bende onun için diyer kızlar gibiydim bu beni biraz üzüyordu onun yanına gidip konuşmak istedim ama o kadar inatciydim ki gidip konuşmadım böylece üniversiteye hayatımın ilk haftası bitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kaçak sevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin