Hi. Dua ebook ini merupakan prekuel dan sekuel daripada novel Aslan. Kisah Aslan dan Daneen yang berlaku sebelum dan selepas daripada novel Aslan. Kedua-dua isi cerita ebook ini TAK ADA dan TAK PERNAH DITULIS di dalam novel Aslan ya.
Senang kata, cerita dalam ebook dan novel sangatlah lain dan berbeza.
Dan, yang mana nak baca ebook, WAJIB baca novel Aslan dulu tau.
*
Turutan timeline kisah #AslanDaneen adalah:
ebook BEFORE - novel ASLAN - ebook AFTER
*
Blurb ebook Aslan: Before (Prekuel)
Bertahun menyimpan perasaan, menahan rasa, bukan satu kerja yang mudah. Aslan tahu Daneen tak akan menjadi miliknya. Lagi-lagi, bila Gibb yang menghalang.
"Kau tak boleh ada perasaan pada Daneen!" - Gibb
Kini, satu situasi berjaya mengubah pendirian Gibb. Daneen dibenarkan menjadi isterinya. Tetapi, untuk itu menjadi kenyataan, ada risiko besar yang perlu dia ambil.
Iaitu melukakan hati Daneen.*
Blurb ebook Aslan: After (Sekuel)
Apa saja yang Daneen mahu, Aslan bersedia tunaikan. Demi Daneen, dia sanggup berikan segala yang dia ada. Termasuklah nyawanya sendiri.
Namun, saat ini, ada kehendak Daneen yang tak mampu dia turutkan. Satu hal yang bukan dalam bidang kuasanya.
Daneen mahukan anak.
"I takut masa I dah tak banyak, Aslan." - Daneen
Aslan buntu saat senyuman di bibir Daneen semakin hilang. Daneen perlu dia yakinkan. Yang perpisahan tak akan pernah ada dalam senarai pilihannya.*
Bagi yang berminat nak beli, boleh tekan link tersebut untuk WhatsApp Shazie. Kalau tak boleh, tekan link yang berada di bio ya. Terima kasih juta-juta lemooonnn!
https://msha.ke/shaziekamaruzaman/
YOU ARE READING
ASLAN - #Aslan
RomanceAslan x Daneen. Diterbitkan oleh Idea Kreatif Publication pada tahun 2020. Boleh cari dekat Shopee atau hubungi penerbit terus. Mudah saja, kan? Hehee