Küçük Ülke

422 8 0
                                    

Aslında tümü değil. Tüm çevresini duvarlarla kapatan küçük ülke hariç. Çünkü o küçük ülke tüm diğer ülkeler tarafından tarafsız olarak tanınmış, bu sayede askeri hedef listelerinden çıkartılmış, tüm dünyayı etkileyen nükleer bir felaketten kıl payı kurtulmuştur. Ülkenin etrafına inşa edilmiş olan 2km yüksekliğindeki inanılmaz duvarlar radyoaktif serpintilerin büyük kısmını durdurmuştur.


Ancak bir süre sonra durumun o kadar da iyi olmadığı görülür. Çünkü radyoaktif madde miktarı aşırı yüksek olduğu için, yağmurlarla, hava ile ve diğer yollarla ülkeye yüksek oranda radyoaktif madde gelmeye başlamıştır. Hemen bir kriz masası oluşturulur. Devasa sığınaklar yapılmasına, tamamen kendi içindeki kaynaklarla içerideki insanların hayatını idame ettirmesine izin verecek yerler olmasına karar verilir. Ancak zaman yoktur. Yapılabildiği kadar çok ve büyük sığınakların inşaasına başlanır. Herbiri 2000 kişi kapasiteli sığınaklar inşa edilir. Her bir sığınak inşa edilir edilmez seçilen kişiler içine yerleştirilmekte ve kapısı mühürlenmektedir. Bu kişiler, beceri, yetenek, bilgi, sağlık durumu gibi, ileride insanlığın soyunun devam ettirilmesine katkıda bulunması muhtemel olan kişiler arasından seçilmektedir. Ancak devlet başkanı, insanlara biraz da olsa moral aşılama amacıyla bir sığınağa çekiliş ile seçim yapılacağını ilan eder. Bu sayede yeteneği, becerisi veya herhangi bir özelliği olmasa da herkesin bir sığınağa girme umudu olmuştur.

Son ve BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin