Merhaba Taehyung, bu sana yazdığım son mektup sanırsam,, tabii bunları okumuyorsun orası farklı ama... Çok düşündüm, aylarca düşündüm. Düşünmekten kendimi yedim, bitirdim. Hissizleştim Taehyung, sensiz olmak çok zorladı beni. Çok şey denedim ama hiç birinde başarılı olamadım, seni unutamadım. Şu an bir kadınla devam ediyorsun hayatına, bana yaşatmadığını ona yaşatıyorsun. Hatta ben varken, onunla flörtleşiyormuşsun. Bu bi' nevi aldatma, ama ben hayatında görüp görebileceğin en aciz, haysiyetsiz, orospu çocuğu, gurursuz bir insan olduğum için seni bırakamadım. Bir kaç saat zaman ver bana, n'apacağımı anla daha sonrasında.
Çok düşündüm, Taehyung. Şu son bir kaç saat içinde o kadar düşündüm ki, kendimi bitirdim. Ama sanırım, bu sadece ruhsal açıdan değil, bedensel açıdan da olacak. Umarım o kız, seni çok sever. Benim seni sevmediğim kadar sever, ki senin de onu beni sevmediğin kadar sevdiğini biliyorum. Ama yapacak bir şey yok aşkım, sen de haklısın kim aptal, çirkin ve gurursuz birini sever ki? Çok haklıydın, umarım yaptıklarım için kendini suçlamazsın.
Yaptım Taehyung, hap içtim, şu an hafif uyanığım ve tek duyduğum şey ambulans sesi, bitti Taehyung, öldüm bittim yedim kendimi. "Kendini suçlama" demiştim ama kendini suçla eğer minicik hatrım varsa, sen mutlu devam etme hayatına. Öyle büyük ahımı aldın ki, o kadın sana, bana yaptığın gibi şeyler yapsın Taehyung.
-Mezardaki aşığın Kook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moon piece / taekook.
FanfictionAy parçam, bana öyle bir zamanda gel ki, gelmediğin tüm günlere değsin... [angst], mini fic