A felismerés

32 1 6
                                    

/Peter Parker szemszöge/ :

Amikor az utolsó óránkról is kicsengettek ami egyébként matek volt és egy új tanárunk van Ms. Woodson. Fiatalnak tűnik a fél osztály viszont a nyálát csurgatta... Ned mondjuk nem vallja be láttam rajta hogy neki is tetszett csak elég jól titkolja, legalábbis szerinte ha tetszene neki akkor is elég jól titkolná ahhoz hogy ne tűnjön fel senkinek. Na igen itt volt az a pont amikor rájöttem hogy valóban bele esett.

Miközben ezen gondolkodtam észre vettem hogy a kezét lóbálja előttem.

-Tesó, figyelsz? -Aha persze, bocsi csak gondolkodtam. -Csak nem Ms. Woodson körül járnak a gondolataid?

-Nem ám zúgtam bele, viszont te nagyon is. -Nem tudod miről beszélsz! -Mindegy, mit kérdeztél? -Hát azt hogy figyelsz-e. -Az előtt. -Jaaa! Azt hogy ma átjössz-e? -Bocs, ma nem tudok. -Mi az? Barátnőd lett vagy mi? -Ned tudod jól hogy Starkhoz kell mennem ha nem tudok jönni!

-Jó, jó most már emlékszem. Akkor csá, holnap tali!

-Holnap!

Miután elköszöntünk már indultam is a toronyba. Mikor be értem akkor nem láttam senkit így Jarvis-hoz fordultam aki azt mondta hogy a tárgyalóban vannak, így már előre készítettem a szövegem miért késtem viszont akkor be érem akkor senki sem vett észre

/Steve szemszöge/:

Jarvis kérlek játszd le.-mondta Tony majd elindult egy felvétel amin egy eléggé ismerős nő harcolt. -Akit láttok a felvételen az Carla 1942 ben. - Ekkor let minden tiszta viszont azt nem tudtam hogy miért érdekli ez Tony-t. -Jó lenne ha most velünk lenne, hasznunkra válhatna. - tovább viszont nem bírtam muszály volt mondanom valamit és az eggyetlen ami ki jött az az hogy: -Tony, ahogy mondtad 1942, már rég meg halt. Pontosabban 1950-ben egy robbanásban.
-Nem tudhatjuk. -Tony egy bomba gondolj bele, biztos hogy meg halt. Főleg úgy hogy semmi sem maradt meg belőle, csak a táskája.

Ekkor láttuk meg Peter-t mert köhintett egyet majd elkezdett beszélni. -Én már őt láttam! Ő az új matek tanárunk.

Sziasztok! Megint kezdtem egy új könyvet na de valószínű az előzőt nem fogom folytatni és lehet le is törlöm. És még annyi hogy az ötlet @simp._.centre egy tik tok videójából van onnantól ahonnan Steve szemszöge van. És még két kérdés:

Tetszett-e az első fejezet/rész?

a másik pedig hogy fent hagyjam-e az előző elkezdettet és hogyha igen akkor írjam-e át és folytassam? (az átírást azt úgy értem hogy kicsit jobban olvashatóbbá és élvezetesebbé tegyem mivel az még elég rossz és hát elmaradott is.

Köszönöm ha válaszoltok, addig is amíg nem jövök folytatással sziasztok!

A halottnak hitt katona /James Buchanas Barnes ff/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ