Ma reggel az ébresztő előtt keltem. Megnéztem a social mediakat, majd a szekrényemhez mentem. Egy fekete szakadt nadrághoz és egy over size fehér nike pólóra esett a választásom. A cipőm most is (mint mindig) a fekete conversem lett. Mit lehet tenni, imádom.
Ezek után bepakoltam a szükséges tankönyveket, majd lementem a konyhába.-jóreggelt. Köszöntem.
-neked is. Köszöntek egyszerre anyáék.
-eltud valaki vinni? Kérdeztem,majd kivettem a hűtőből a tejes dobozt.
-Én elviszlek. Válaszolt apa.
-okés köszi. Mondtam.
-Kicsim elfogyott a müzlid. Szolt hozzám anya.
-most komolyan? Kérdeztem de majdnem elsírtam magam.
-Jólvan bele ne halj, egyébként este átjön vacsorázni a munkatársam és családja. Nézett felém.
-De nem plázába mentünk volna? Néztem rá "szomorú" fejjel pedig hálát adtam az istennek,hogy nem kell vele elmennem.
-hát sajnos ezt el kell halasztanunk. Felelte,majd tovább sminkelte magát.
-Jajj de kár. Na, apa elviszel akkor?
-Aham,menjünk. Majd az ajtó felé sétált.
-egyébként anya. Hogy hívják a munkatársadat? Kiváncsiskodtam
-Linett King,és Matthew King.
Miért?
-HOGY MICSODA?? kérdeztem kikerekedett szemekkel.
-miért ismered? Nézett rám furcsálóan.
-jajj nem, nem ismerem őket.
Vagyis remélem,bár ezt leginkább csak magamnak mondtam.
-Hát okééé. Jó sulit.
-kösz,szia. Majd kiléptem az ajtón,még mindig lesokkolódva.-HOGY MICSODA? TE NEKI MENTÉL AZ ÚJ FIÚNAK,MAJD BEKÖVETETT INSTÁN? Sipákolt a legjobb barátnőm, Mira.
-Ebbe mi a nagy ügy? Néztem rá
-Uff mert talán csak téged követ ebből az iskolábol?!?!
-Jólvan hagyjuk. Este amúgy is átjönnek vacsorázni. Néztem rá,bízva abba,hogy nem kezd el újra ordibálni.
- inkább menjünk órára,mert a végén sokkot kapok. Nézett hitetlenkedve Mira.
-Szerintem is.Éppen a szekrényem felé tartottam,amikor egy magas pali elém állt.
-Szia baby, lenne kedved közelebbről megismerkedni velem? Nézett rám, majd kacsintott egyet.
- hmmm. Nem, nem lenne,most pedig engedj el.
-mert ha nem engedlek mi lesz?Már éppen válaszolni akartam,amikor is valaki beelőzött.
-Huzz innen baromarc.
hallottam meg a másik pali hangját.
-egyre jobb... motyogtam.
Ezek után a magas srác,aki eddig az utamat állta,hírtelen eltünk.
-köszi,hogy segítettél. De miután felnéztem hát kivel találkozott a szemem? Persze,hogy Adam Kinggel.
-Szívesen. Szeretek segíteni a bajba jutott lányokon. Vigyorgott rám majd tovább ment a haverjaival.
-nem voltam bajba jutott mondtam,bár azt hittem nem hallotta.
- te csak azt gondolod kislány. Nézett még egyszer hátra,majd végleg eltünt a diák tömegben.
-ez meg miafasz volt? Nézett rám Mira
-ahj már csak te hiányoztál.
-Kajak segített neked King??
-Úgy látszik,de hagyjuk, este úgyis találkozok vele. Mondtam,majd kinyitottam s szekrényem végre valahára.
-Jolvanjolvan,de este mindenről beszámolsz nekem!! Fenyegetett meg.
-oké,megigérem. Na menjünk mert becsengettek. Zártam vissza a szekrényem.
-oksiii. Nyávogott Mira.
~~~~~~~~~
-Már csak 2 óra, és megszabadulunk a sulitól. Suttogta Mira.
-Ne is mondd. De az utolso kettő az dupla tesi. Válaszoltam neki,majd újra az órára koncentráltam.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hát ez is elég rövid lett, a következőt hosszabbra fogom írni. Legyen szép estéd<33
VOUS LISEZ
tiéd vagyok
Roman d'amourLaura életének legnagyobb részét a tanulásnak, és a sportnak szentelte. Szülei mindig azt várták el tőle,hogy kiemelkedően jól teljesítsen a tanulásban. Soha nem vették figyelembe lányuk érzéseit. Aztán egy véletlen találkozásnál minden megváltozik...