A beszélgetésünk után az óra el is kezdődött, a tanár bejött, és elkezdte magyarázni az órai cuccokat... Igen, mai óra szuper unalmas volt, senkit se nagyon érdekelt a papucsállatka létezése... Igaz én szeretem a bioszt, de most felkavarta az én agyacskámat a szünetben történt események. Most komolyan, azt mondta, hogy "inkább veled barátkoznák, mert te az elmondásaid szerint más vagy mint Ők" na jó ez a mondat így mi volt? Miért mondana ilyesmit nekem? És már megint semmit se figyeltem az órán, na jó, de egy picit, de ez most nem fontos. Gondolataimból újdonsült padtársam zökkentett ki, aminek egy kicsit örültem.
-Amúgy mi a becses neved? Kérdezte komolysággal színlelve mondandóját, de végül elnevettük magunkat.
-A becses nevem Nick, Nick Davidson. És neked mi a csodás neved? Kérdeztem én is olyan komolysággal mint Ő, de ezt sem bírtuk sokáig nevetés nélkül.
-Az enyém Mark Connor. Mondta már sima hangnemben.
-Hát akkor nagyon örvendek Mark! Mondtam viccelődve
-Én is Nick! Mondta lágy hangnembe... Úr isten de imádom ezt a teremtést... Most hogyha meg lennék animálva, szerintem biztosan kis szivecskéket rajzolnának a fejem fölé, amikor beszélünk... Meg amúgy is szerintem rovarirtókat kell hívatnom, mert egyszerűen nem hagynak békén a fránya pillangók a hasamban.
-Na most már figyelni is kéne, mert Mr. Williem elültet mellőlem. Mondtam neki
-Hát jó, akkor próbáljunk figyelni! Mondta miközben felém invitált egy mosolyt.
Miután ezt megbeszéltük, egyből figyeltünk is. Az első mondtatom közbe, amit a füzetembe írtam, egy cetlit találtam a tolltartóm környékén. Elolvastam, és egyből ránéztem az írójára. Persze ki más írhatta volna mint az egyik "utálóm". A levélben ez állt:
Na mi van Nick, rátaláltál a hős szerelmedre? Jajj biztos, hogy tele dumáltad a fejét minden faszságról amit rólunk árasztasz. Ha igen, akkor is jóba akarunk vele lenni, mivel ő biztosan olyan más lehet mint te... Vagy már elrontottad, és már kiköpött másod? Haha, biztos, hogy már egy kicsit hasonlít rád, mert ha valaki a közeledbe kerül, az kiköpött másod lesz!
Hát igen ez van ha valaki olyan mint és, csak ilyen üzeneteket fogsz kapni 0-24-ben az emberektől. Nyilván szar meg minden, de hozzá lehet szokni egy idő után.
-Tanár úr! Kimehetnék a mosdóba? Kérdeztem tőle, miközben szinte már majdnem elsírtam magam elötte.
-Hát persze! Menjél csak! Mondta kedvesen Mr. Williem
Oh baszki. A levelet elől hagytam... Na mindegy, már nem megyek vissza érte... Viszont remélem nem fog beleolvasni Mark. És ezzel elindultam a wc felé. Az emlegetett szamár nem sokkal később dörömbölt a wc ajtaján, hogy engedjem be. Be engedtem, és hát én ott ültem a földön könnyes szemekkel, amit persze próbáltam takarni, de nem nagyon sikerült, mivel ő egyből észre vette.
-Jajj ne sírj! Itt vagyok, semmi baj! Mondta nekem kedvesen, de azért hallottam a hangján, hogy aggódik.
-Ah oké. Nem sírok! Mondtam kicsit kimutatva a mosolyom, de nem sikerült.
-Ne haragudj, de megnéztem a levelet, amit az asztalon hagytál, mert gondoltam nem tör rád csak úgy a pisilhetnék, miután olvastál valamit. Szóval megmondom őszintén egy kicsit beparáztam, ezért elolvastam, és én is kikéreckedtem a mosdóba, mondván, hogy: Tanár úr, nagyon hányingerem van, kimehetnék a mosdóba?
Ezen egy jót nevettünk, azán leült mellém, és én átöleltem, és elkezdtem megint egy picit sírni, ami miatt Mark elkezdte simogatni hátam, hogy előbb megnyugodjak. Persze megnyugodtam, de már megint be pillangósodott a hasam, ma már másodjára. Esküszöm, hogy van valami ezzel fiúval, hogy ilyenek történnek velem, ha a közelében vagyok.
-Ne haragudj, hogy itt kell velem lenned egy ilyen kis cucc miatt. Mondtam a fiúnak.
-Nehogy bocsánatot merj kérni, mert ez nem a te hibád, hanem annak a fiúnak, aki írja ezeket! Ja meg, hogyha barátkozni akarna velem, akkor elküldöm!
-Jajj, nem kell ilyet csinálni miattam! Nyugodtam barátkozz csak velük! Mondtam már mosolyogva.
-Hogy én biztos, hogy nem fogok velük barátkozni ezentúl, na az is fix!
Ezen egy jót nevettünk, és még élveztük a helyzetet, hogy egymás karjai közt ülhettünk
______________________________
Na helouuu
Mai résznek vége, remélem, hogy tetszett.
Legyetek jók/jól
Puszi srácok <333
YOU ARE READING
Jól tettem?
RomanceEzt a story-t mint ahogy már említettem az insta szortimban, egy sorozat után írom, mert egyszerűen megszállottja lettem a sorinak... Hát igen... ha akarjátok ti is megnézhetitek azt sorozatot, csak annyi a hátránya, hogy netflixes... Amúgy a story...